• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تدوین برنامه سه‌ساله ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک سینا

  • کد خبر : 50385
  • 02 مرداد 1401 - 14:04
تدوین برنامه سه‌ساله ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک سینا

آئین معارفه سرپرست جدید بانک سینا با حضور جمعی از معاونین بنیاد مستضعفان، مدیران بانکی، اعضای هیئت‌مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران بانک سینا برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، محمدرسول عاصمی، رئیس حوزه ریاست بنیاد مستضعفان در این مراسم گفت: در چند ماه گذشته به‌‌رغم تغییراتی که در رأس مدیریتی بانک سینا ایجاد شد، شاهد عملکرد و سرعت مطلوب این بانک در ارائه خدمات و ارتقای شاخص‌های مالی بودیم که زمینه‌ساز رضایت مجموعه بنیاد و دستگاه‌های ناظر نیز بود.
وی با تشکر از فعالیت‌های ضیاء ایمانی، مدیرعامل پیشین بانک سینا در دوره تصدی، اظهار داشت: آقای غلامرضا فتحعلی که تصدی سرپرستی بانک سینا را برعهده گرفته‌اند، دارای تخصص و تجارب ارزشمندی در حوزه پولی و بانکی هستند و با روحیات جهادی که از ایشان سراغ داریم، امیدواریم شاهد ارتقای بانک سینا به جایگاهی مطلوب‌تر و بهتر از وضعیت فعلی باشیم.
در این مراسم، سرپرست بانک سینا نیز با قدردانی از اعتماد مهندس فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، ابراز امیدواری کرد بانک سینا با تدوین سیاست‌های مناسب و تلاش همکاران، همانند قبل در مسیر تعالی گام بردارد.
غلامرضا فتحعلی در سخنان خود با اشاره به شاخص‌های اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۰ و بیان جایگاه بانک سینا در شبکه بانکی کشور، گفت: با تدوین برنامه‌ای سه‌ساله تلاش می‌کنیم به بهبود نقاط قابل بهبود و تقویت نقاط قوت بانک سینا در حوزه‌های مختلف عملکردی بپردازیم.
وی توجه به ارزش سهم بازار بانک سینا در راستای صیانت از منافع سهامداران را از اولویت‌های تیم مدیریتی دانست که باید با حفظ چارچوب‌ها و الزامات قانونی، به سرعت بهبود و ارتقاء یابد.
سرپرست بانک سینا تصریح کرد: این بانک باید ضمن مدیریت مناسب ریسک، جایگاه و مقیاس فعلی خود را در صنعت بانکداری بهبود ببخشد.
فتحعلی توجه به فرهنگ سازمانی را یکی از اولویت‌های دوره جدید مدیریتی بانک سینا برشمرد و افزود: تلاش داریم از طریق توجه بیشتر به مراحل جذب و گزینش، آموزش، نظارت، ارتقای شغلی، جانشین‌پروری و جبران خدمت کارکنان، بتوانیم برنامه‌های تعالی بانک را با تعامل کارکنان با جدیت پیش ببریم.
در این مراسم، علیرضا تقدیری، قائم‌مقام بانک سینا نیز با تبریک انتصاب آقای فتحعلی به سمت سرپرستی بانک سینا، به برخی از شاخص‌های مهم عملیاتی و نقاط قوت بانک سینا اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین تمایزات بانک سینا نسبت به رقبا، شفافیت عملکردی آن بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس و بانک مرکزی است که در بررسی عملکردی دوره‌های گذشته تحقق یافته است. برخورداری از کفایت سرمایه مطلوب ۸ درصدی و منطبق بر استانداردهای کمیته بال و قرار گرفتن در بین چهار بانک دارای کفایت سرمایه استاندارد نیز از دیگر شاخصه‌های بانک سینا است.
وی افزود: مطالبات غیرجاری بانک سینا پس از ۳۷ سال سابقه فعالیت در نظام بانکی ۲٫۵ درصد است که حاصل رعایت اصول اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری صحیح است.
قائم‌مقام بانک سینا بیان داشت: این بانک سال گذشته رشد ۵۱ درصدی سود خالص نسبت به دوره قبل از آن را تجربه کرده است.
وی یکی از شاخصه‌های اصلی بانک سینا را نیروی انسانی متعهد، کارآزموده و متخصص آن برشمرد و اظهار داشت: تمام این موفقیت‌ها حاصل تلاش بی‌وقفه و زحمات مجدانه این عزیزان است که همواره در جهت تعالی بانک گام برمی‌دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.