• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

  • کد خبر : 16209
  • 12 خرداد 1400 - 13:39
تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

بیمه تعاون در راستای سیاست های ترویج علم در صنعت بیمه، اقدام به دستاوردهای پژوهشی متخصصان آکادمیک کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت نظر به اهمیت بهره مندی علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر این اساس، در دومین بررسی، مقاله «تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان» نوشته «نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی و محمدرضا خسروی» که در نشریه «مدیریت بازرگانی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.
در این مقاله که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان انجام شده، ۳۲ نفر از مدیران، ۱۳۸ نفر از نمایندگان و ۴۱۴ نفر از مشتریان بیمه ایران در استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.
در این تحقیق نتیجه گرفته شد که به کارگیری رسانه‌های اجتماعی در دفترهای مرکزی و شعب می‌تواند به فروش بیشتر کمک کرده و مشتریان را نیز به بهره‌مندی از فناوری ترغیب کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.