• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تبلور سلامت بیمه “ما” در جشنواره ملی صنعت سلامت محور

  • کد خبر : 34228
  • 13 دی 1400 - 21:07
تبلور سلامت بیمه “ما” در جشنواره ملی صنعت سلامت محور

شرکت سهامی بیمه “ما” به عنوان اولین شرکت در صنعت بیمه موفق به کسب تندیس بلورین در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” مراسم جشنواره ملی صنعت سلامت محور با هدف رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق سازمان های متعهد به امر سلامت و فرهتگ سازی جهت تغییر رویکرد به ارتقای سلامت و بهداشت در صنایع تولیدی و خدماتی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار و از بیمه “ما” به عنوان یکی از  سازمان های فعال و پیشرو در حوزه سلامت تقدیر شد.

بر اساس این گزارش و بنابر تایید هیات داوران جشنواره ملی صنعت سلامت محور ، شرکت بیمه “ما” همواره در سیاست های خود رعایت استانداردها و ارتقای سلامت و مسئولیت اجتماعی را در مرکز توجه و اولویت قرارداده و دریافت این تندیس نشانگر ارتقای سطح علمی و تخصصی با به روزترین شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت، ایجاد محیط های حمایت کننده و تقویت اقدامات اجتماعی سازمان‌ها در حوزه سلامت و در نتیجه مسئولیت‌پذیری در خصوص ذینفعان، جامعه و محیط زیست می باشد.

سلیمیان مدیر طراحی و توسعه کسب و کار شرکت بیمه “ما” ضمن تایید این خبر گفت: از مهم ترین اقدامات انجام شده در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور، برگزاری نشست های تخصصی بوده است. در این رویداد بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی، خدماتی، غذایی و دارویی، پس از برگزاری نشست های تخصصی در صنایع مختلف با موضوع تشریح و تفسیر مدل ارزیابی شاخص های صنعت سلامت محور،  مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این بین شرکت بیمه “ما” بر اساس معیارها و شاخص های تعریف شده، برای نخستین بار در صنعت بیمه به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره موفق به دریافت تندیس بلورین شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.