• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تاکید بیمه تجارت‌نو بر پرورش نیروی انسانی توانمند

  • کد خبر : 21567
  • 31 مرداد 1400 - 9:40
تاکید بیمه تجارت‌نو بر پرورش نیروی انسانی توانمند

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه صنعت بیمه دانست و اظهارداشت: آموزش شبکه فروش و نمایندگان منجر به درک بهترآنها از قوانین، ضوابط و محصولات بیمه‌ای می‌شود و درهمین راستا شرکت بیمه تجارت‌نو۲۶هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش خود در حوزه‌های رفتاری، تخصصی بازاریابی و فنی برگزار کرده است.

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه صنعت بیمه دانست و اظهارداشت: آموزش شبکه فروش و نمایندگان منجر به درک بهترآنها از قوانین، ضوابط و محصولات بیمه‌ای می‌شود و درهمین راستا شرکت بیمه تجارت‌نو۲۶هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش خود در حوزه‌های رفتاری، تخصصی بازاریابی و فنی برگزار کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛”ابراهیم غلامی”به اهمیت مساله آموزش برای تیم مدیریتی شرکت بیمه تجارت‌نو اشاره کرد و گفت: بخش آموزش در گذشته بعنوان یک واحد زیرنظر مدیریت منابع انسانی شرکت فعالیت می‌کرد اما با توجه به اهمیت آموزش، این واحد در ساختار سازمانی بعنوان یک مدیریت مستقل جدا شد.

وی، اذعان داشت که جوان بودن نیروی انسانی شرکت بیمه تجارت‌نو بحث آموزش را برای این شرکت بیمه‌ای بسیارمهم و پررنگ کرده است تا به واسطه آموزش‌های هدفمند بتوان خلاء تخصص را جبران کرد.

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: به‌طور معمول بدنه کارشناسی که جذب شرکت بیمه تجارت‌نو می‌شوند فارغ التحصیلان رشته‌های بیمه و یا غیر بیمه هستند، بنابراین نیاز است که برای آنها یک برنامه آموزشی قوی داشته باشیم که طبق یک برنامه جامع آموزشی این اتفاق افتاده است.

غلامی، شبکه فروش را به دو قسمت بدنه شعب استانی و شبکه فروش و نمایندگان تقسیم کرد و افزود: به تبع جوان بودن شرکت بیمه تجارت‌نو، نیروهایی که برای نمایندگی جذب این شرکت شدند خیلی سابقه بیمه‌ای نداشته و آشنایی چندان قوی با ضوابط و قوانین بیمه‌ای در بحث فروش نداشتند.

حرکت نظام‌مند بیمه تجارت‌نو در برگزاری دوره‌های آموزشی

وی، با بیان اینکه “برنامه آموزشی جداگانه‌ای برای نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو تدارک دیده شد.” توضیح داد: از ابتدای سال گذشته تقویم آموزشی تهیه شد منتهی از نیمه‌های سال ۹۹ و ابتدای سال ۱۴۰۰ این برنامه آموزشی قوت گرفت و شبکه فروش بصورت مدون و نظام‌مند در این دوره‌ها شرکت کردند.

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، رایگان بودن دوره‌های آموزشی شرکت متبوع خود را یکی از دلایل رغبت شبکه فروش و نمایندگان این شرکت برای حضور در این دوره‌ها دانست و گفت: سعی کردیم آموزش بصورت متمرکز و برای چند استان همجوار، دریک استان برگزار شود و به همین دلیل تمام هزینه‌ها را شرکت بیمه تجارت‌نو تقبل کرد تا انگیزه‌ای برای شبکه فروش هم ایجاد کند.

غلامی، گفت: تمامی پرسنل، کارشناسان، مدیران ستاد، مدیران شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو به صورت اجباری در آزمون مقدماتی و حرفه‌ای صلاحیت حرفه‌ای انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه شرکت کردند که نتایج آن به ما بازخوردی داد تا سطح علمی همکاران و شبکه فروش را متوجه شویم و براساس آن برنامه‌ریزی آموزشی انجام شد تا کمبود بحث آموزش را جبران کنیم.

به اعتقاد وی نیروی انسانی تمام سرمایه صنعت بیمه است و آموزش این نیرو و هرچه آماده‌تر بودن آن برای فعالیت باعث عملکرد بهتردر جذب پرتفوی و درنهایت سودآوری شرکت بیمه می‌شود به همین دلیل نیروی انسانی در فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه تاثیرگذار است.

معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: بابررسی‌هایی که انجام شد متوجه شدیم عدم آشنایی با بازار، ضوابط و قوانین بیمه‌ای و آموزش‌های تخصصی و بازاریابی از پاشنه آشیل‌هایی است باعث شده نمایندگان فروش خوبی نداشته باشند و در حال حاضر بازخورد آموزش‌هایی که در خصوص بازاریابی و فنی برای شبکه فروش برگزار شد را دریافت می‌کنیم.

غلامی، تاکید کرد: هرچقدر که شبکه فروش در بازاریابی خوب آموزش دیده باشند جذب پرتفوی و سودآوری برای آنها و شرکت بیمه مناسب‌تر خواهد بود.

برگزاری ۲۶ هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش

وی، بیان کرد: از ابتدای خرداد ماه سالجاری تا کنون بیش از ۴هزارنفر ساعت دوره آموزشی مدیریتی در ستاد و شعب شرکت بیمه تجارت‌نو و ۲۶هزارنفر ساعت دوره آموزشی برای کارشناسان و شبکه فروش در حوزه‌های رفتاری، تخصصی بازاریابی و فنی برگزار شده است.

غلامی، اذعان داشت که شرکت بیمه تجارت‌نو برای پرورش شبکه فروش قدرتمند تنها به کلاس‌های آموزشی اکتفا نکرده و با توجه به شرایط شیوع کرونا اقدام به تهیه فیلم‌های آموزشی با استفاده از اساتید خبره در حوزه صنعت بیمه، پادکست و موشن گرافیک کرده که با استقبال قابل توجه شبکه فروش و نمایندگان این شرکت بیمه‌ای روبرو شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.