• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تاریخ عرضه احتمالی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ مشخص شد

  • کد خبر : 9195
  • 24 بهمن 1399 - 13:05
تاریخ عرضه احتمالی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ مشخص شد

یکی از منابع آگاه توانست اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ بدست آورد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره نسل بعدی گوشی تاشوی شرکت سامسونگ منتشر شده و همین موضوع باعث سردرگمی طرفداران و مشتریان این نوع گوشی شده است. اما به تازگی یکی از منابع داخلی شرکت سامسونگ اعلام کرده که موفق شده است به اطلاعات بیشتری از گوشی تاشو آینده شرکت سامسونگ دست پیدا کند و بر اساس اعلام او نام گوشی‌های تاشوی بعدی شرکت سامسونگ Z Flip2 و Galaxy Z Fold3 خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده از این منبع خبری گوشی‌های تاشوی بعدی شرکت سامسونگ با دو مدل SM-F926 و SM-F711 به فروش خواهد رسید. هر دو مدل از رابط کاربری One UI 3.5 استفاده خواهند کرد که جدیترین رابط کاربری طراحی شده از سوی شرکت سامسونگ است و استفاده از این رابط کاربری در دو گوشی مذکور نشان می‌دهد شرکت سامسونگ عرضه این گوشی را برای نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی کرده است.

اطلاعات موجود از گوشی‌های تاشوی جدید شرکت سامسونگ

در حال حاضر اطلاعات زیای از گوشی‌های تاشوی شرکت سامسونگ در دسترس نیست اما بر اساس اطلاعات موجود باید اعلام کرد که احتمالا شرکت سامسونگ صرفا یک نوع دستگاه برای مدل Z Fold3 عرضه خواهد کرد که از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می‌کند، این در حالی است که مدل Z Flip2 در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

در رابطه با فضای RAM هر دو گوشی نیز انتظار می‌رود سامسونگ از ظرفیت ۶ گیگابایتی استفاده کند چرا که در حال حاضر تمام گوشی‌های پرچمدار موجود در باار از این میزان حافظه رام استفاده می‌کنند، با این حال باید منتظر بود و سامسونگ در آینده چه برنامه‌ای را برای گوشی‌های جدید خود خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.