• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

تابستان داغ سامانیوم با جوایز ویژه

  • کد خبر : 50574
  • 03 مرداد 1401 - 20:32
تابستان داغ سامانیوم با جوایز ویژه

دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با ۲۲ جایزه ویژه برگزار می‌شود.

 سامان رسانه، دور جدید از قرعه‌کشی تابستانه سورسامانی ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) برگزار که در این قرعه‌کشی ۲ دستگاه لپ‌تاپ surface 3 و ۲۰ عدد ساعت هوشمند شیائومی به برندگان هدیه داده می‌شود.
بر این اساس، تمامی کاربران باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) می‌توانند با صرف ۱۰۰ امتیاز، یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی کسب کنند. 
همچنین لازم به ذکر است که در این دور از جشنواره رده وفاداری مشتریان در شانس آن‌ها برای شرکت در قرعه‌کشی تأثیرگذار است، به‌طوری‌که مشتریان رده آبی ضریب یک، رده برنزی ضریب دو، رده نقره‌ای ضریب پنج و رده طلایی ضریب ۱۰ برای هر شانس خواهند داشت. 
تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) که حساب و کارت بانک سامان دارند، می‌توانند با انجام هریک از عملیات کارت به کارت، خرید شارژ از درگاه‌های سامان، دریافت موجودی، خرید کالا و خدمات و پرداخت قبض از درگاه‌های سامان و انتقال ساتنا و پایا می‌توانند امتیاز سامانی کسب کنند.
گفتنی است، فرصت شرکت در این قرعه‌کشی تا پایان ۳۰ شهریور است و نتایج آن مهرماه از طریق صفحه اینستاگرام سامانیوم به نشانی @samanium اعلام خواهد شد. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.