• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بیمه تجارت‌نو، ماندگار در جایگاه اول صنعت بیمه

  • کد خبر : 9679
  • 02 اسفند 1399 - 22:12
بیمه تجارت‌نو، ماندگار در جایگاه اول صنعت بیمه

بازخوانی دست‌آوردهای سال‌جاری شرکت بیمه تجارت‌نو نشان می‌دهد که با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی این شرکت بیمه‌ای در شاخص‌های مالی، بازده دارایی، حق بیمه تولیدی و افزایش ارزش سهام رشد چشمگیری داشته است. رشدی که اطمینان سهامداران و بیمه گذاران را به حدی رسانده تا “با خیال راحت تکیه کنند.”

حق بیمه تولیدی در مسیر صعود

صورت‌های مالی بیمه تجارت‌نو حکایت از آن دارد که حق بیمه صادره این شرکت بیمه‌ای در سه ماه ابتدایی سال جاری رقمی درحدود ۲۵۹ میلیارد تومان بوده و درسه ماهه دوم سال‌جاری با جهشی چشمگیر به رقم ۶۱۰ میلیارد تومان رسیده و در نهایت تیم تلاشگر این شرکت بیمه‌ای توانسته تا پایان سه ماهه سوم سال‌جاری حق بیمه صادره خود را با رشدی ۹۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به یک هزار میلیارد تومان برساند.

نکته قابل توجه اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو در ۹ ماهه نخست سال‌جاری موفق شده تا رکورد مجموع فروش دو سال ۹۸ و ۹۷خود را تغییر دهد، چراکه جمع حق بیمه صادره این شرکت در دوسال گذشته رقمی معادل ۸۷۹ میلیارد تومان بوده است.

رشد یک هزار درصدی سودخالص

گزارش های مالی مورد تایید حسابرسان، حاکی از آن است که سود خالص شرکت بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری نیز با رشد قابل توجهی روبرو شده چراکه سودخالص این شرکت بیمه‌ای در سه ماهه ابتدایی سال ۹۹ رقمی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که با همت مجموعه درپایان شهریور به بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است. قابل توجه آنکه سودخالص شرکت بیمه تجارت‌نو در ۹ ماهه امسال رشد ۱۰۰۰درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و به رقمی بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان رسیده است.در واقع سود خالص ۱۳۷ میلیاردی سال گذشته شرکت بیمه تجارت‌نو در مقایسه با سودخالص ۹ ماهه امسال موید پیشرفت این شرکت بیمه‌ای است .

جهش سود عملیاتی

ناگفته نماند این موارد تنها آمار مثبت شرکت بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری نیست بلکه این شرکت بیمه ای در تحقق سود عملیاتی هم جهش داشته است.

سود عملیاتی شرکت بیمه تجارت‌نو در سه ماهه ابتدایی سال‌جاری با بیش از دو هزار درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده و با شیب صعودی در ماه‌های بعد به رشد خود ادامه داده، مقایسه سود عملیاتی ۹ ماهه سال‌جاری این شرکت بیمه‌ای با سال گذشته نشان از رشد و کیفیت عملکرد این شرکت بیمه‌ای می‌دهد.

در کل سود عملیاتی شرکت بیمه‌ تجارت‌نو در۹ ماهه امسال با رشد ۹۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۳۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

دست‌های پرتجارت‌نو برای سهامداران

بررسی عملکرد بیمه‌گری شرکت بیمه تجارت‌نو نشان می‌دهد که با سکانداری نیما نوراللهی، سهامداران این شرکت بیمه‌ای به سود خوبی دست یافته‌اند، سودخالص هرسهم این شرکت در پایان آذرماه سال‌جاری به ۱,۰۶۹ ریال رسید. رقم فوق در پایان سال ۹۸ حدود ۸۶۰ ریال بوده است.

سودی از جنس انباشته

شرکت بیمه تجارت‌نو تا پایان خردادماه سال ۹۹ سود انباشته خود را به رقم ۲۳۳ میلیارد تومان رسانده و با گام‌های استوار موفق شده در ۹ ماهه امسال سود انباشته خود را به بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان افزایش دهدکه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲۵ درصد رشد داشته است. سود انباشته این شرکت بیمه‌ای در مدت مشابه سال قبل رقمی در حدود ۵۴۰ میلیون تومان بوده است.با استناد به کارنامه عملکرد، افق پیش روی شرکت بیمه تجارت‌نو نوید روزهای بهتر و کسب سود بیشتر برای سهامداران این شرکت بیمه‌ای را می‌دهد چراکه این شرکت بیمه ای باوجود جوان بودن موفق به سرمایه گذاری های پربازده و جذب بیمه‌گذاران بزرگی شده، موفقیتی که ادامه دارد و گواه پیشرفت‌های بیشتر برای این شرکت بیمه‌ای است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.