• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

بودجه ۱۴۰۲ مشکلی ندارد

  • کد خبر : 62822
  • 02 بهمن 1401 - 8:30
بودجه ۱۴۰۲ مشکلی ندارد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه برنخواهد گشت؛ چراکه لایحه‌ای که دولت تدوین کرده و به مجلس فرستاده است، لایحه خوبی است و بودجه سال ۱۴۰۲ مشکلی ندارد.

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گفتگو با مهر، درباره زمان تدوین برنامه هفتم توسعه گفت: در حال حاضر در کنار سایر اقدامات به صورت همزمان برای تدوین نهایی برنامه هفتم تلاش می‌کنیم. امید داریم در آینده خیلی نزدیک بتوانیم برنامه هفتم توسعه را به دولت تحویل دهیم تا دولت آن را به مجلس بفرستد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی دقیق‌تر درباره ارسال برنامه هفتم توسعه به دولت چیست؟ اظهار کرد: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲ را به اتمام برساند، تدوین برنامه هفتم نیز به پایان برسد و ابتدا به دولت و بعد از آن به قوه مقننه ارائه شود.

میرکاظمی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است تا دو الی سه هفته آینده برنامه هفتم توسعه را به دست دولت برسانیم؛ البته این بازه زمانی بستگی به آن دارد وقت ما تا چه میزان برای بررسی بودجه سال آینده در مجلس گرفته شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به سایر موضوعات همزمان نمی‌توانیم همه ظرفیت خود را درگیر برنامه هفتم توسعه کنیم، همچنین بخشی از این اقدام باید با همکاری مجلس شورای اسلامی و با شرکت فعال در کمیسیون‌های مربوطه آماده شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر برنامه بودجه توسط مجلس به تصویب نرسد، ارائه برنامه هفتم چقدر به تعویق خواهد افتاد؟، بیان کرد: بودجه برنخواهد گشت؛ چراکه لایحه‌ای که دولت تدوین کرده و به مجلس فرستاده است، لایحه خوبی است و بودجه سال ۱۴۰۲ مشکلی ندارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.