• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بهره‌برداری طرح توسعه‌ پگاه فارس با توان مهندسان پگاه

  • کد خبر : 44251
  • 09 اردیبهشت 1401 - 11:00
بهره‌برداری طرح توسعه‌ پگاه فارس با توان مهندسان پگاه

همزمان با بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران، طرح توسعه‌ای شرکت پگاه فارس با اتکا به توان متخصصان داخلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ربه گزارش رویداد خبر به نقل از وابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به سیاست های توسعه‌ای شرکت صنایع شیر ایران گفت: پروژه‌های افتتاح دستگاه استریلایزرUHT با استفاده از تخصص داخلی مهندسان پگاه به بهره‌برداری رسید تا ظرفیت تولید بیش از پیش ارتقا یابد.

وی افزود: دستگاه استریلایزر UHT پگاه فارس با هزینه ریالی راه‌اندازی شد و این در حالی است که خرید مدل مشابه باکیفیت پایین‌تر خارجی تا ۲٫۵ برابر هزینه بیشتر را به شرکت پگاه فارس تحمیل می‌کرد و باعث خروچ ارز از کشور می‌شد.

با بهره‌برداری از این طرح سرمایه گذاری مناسب و هزینه به صرفه ساخت و خرید تجهیزات در مقایسه با نمونه‌های خارجی (تتراپاک، APV و…) و جلوگیری از خروج ارز از کشور، بهبود قابل توجه شاخص های راندمان انرژی و راندمان تولید در مقایسه با دستگاه‌های موجود در شرکت صنایع شیر ایران،کاهش هزینه‌های مترتبه از برون سپاری محصولات استریل، استندبای و یدکی جهت دستگاه UHT مستهلک قبلی و جلوگیری از توفقات طولانی مدت خط، ایجاد اشتغال نیروی انسانی محقق می‌شود.

حذف گلوگاه و افزایش ظرفیت تولید محصولات استریل پگاه فارس، قابلیت توسعه فروش و سهم بازار محصولات استریل در بازارهای داخلی و صادراتی،به روز و پیشرفته بودن دستگاه طبق استانداردهای بین المللی نسبت به دستگاه‌های موجود، استفاده از منابع و توان متخصصین داخلی در مهندسی معکوس و ساخت دستگاه در داخل کشور نیز از دیگر مزایای افتتاح این طرح است.

اهدای گل و تقدیر از زحمات کارگران به‌مناسبت روز کارگر وادای احترام به مقام والای شهدای شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس از دیگر برنامه‌های بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از پگاه فارس بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.