• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بهبود کیفیت تولیدات سایپاآذربایجان

  • کد خبر : 63792
  • 13 بهمن 1401 - 17:49
بهبود کیفیت تولیدات سایپاآذربایجان

مدیرعامل سایپا آذربایجان همزمان با آغاز گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی از سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی برای بازسازی و نوسازی ماشین آلات این شرکت خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، روح الله زینالی با بیان این مطلب افزود: در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید و با پیگیری های انجام شده، مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شرکت سایپا آذربایجان دریافت شد.

او افزود: در سال های گذشته در شرکت سایپاآذربایجان بازسازی و نوسازی ماشین آلات صورت نگرفته است که در این راستا با حمایت های مدیرعامل گروه، بازسازی و نوسازی خطوط تولید این شرکت در جریان است و با سرمایه گذاری مناسب در بخش تولید می توان شاهد بهبود روند کیفیت محصولات بود.

عضو هیات مدیره سایپاآذربایجان تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و حمایت های هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در  خصوص نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات، مجوزهای لازم از وزارت صمت جهت سرمایه گذاری و نوسازی در شرکت سایپاآذربایجان صورت پذیرفته است.

زینالی افزود: قوای محرکه قلب تپنده خودرو است و با نوسازی این بخش به زودی شاهد تحول در کیفیت قوای محرکه در این شرکت خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.