• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بلوجونیور؛ دوست کودک، یار والدین

  • کد خبر : 58818
  • 01 آذر 1401 - 18:22
بلوجونیور؛ دوست کودک، یار والدین

«مامان، می‌شه اکانت ویژه این بازی رو برام بخری؟»، «مامان پول تو جیبیم یادت نره؟»، این‌ها بخشی از درخواست‌هایی است که پسرم در طول هفته از من دارد. خواسته‌هایی که اغلب باید برای حل آن‌ها زمانی را به تراکنش‌های بانکی اختصاص بدهم. علاوه بر اختصاص زمان دغدغه مهم‌تر من آشنایی فرزندم با مفهوم پول، ارزش آن و عملیات‌های مختلف بانکی است.

هرچند قبلا یکی از کارت‌های بانکی‌ام را در اختیارش گذاشته بودم اما در نهایت موبایل بانک باید روی گوشی خودم نصب می‌شد و این یعنی مشکل حل نشده بود.

کودکان مستقل

در نهایت راهکار کامل در خدمات جدید بانک خودم، یعنی بلوبانک پیدا شد. خدمتی جدید به اسم بلوجونیور  که بلوبانک به والدین و کودکان ۷ تا ۱۴ ساله ارائه می‌دهد. در این طرح جدید، کودکان حساب بانکی خودشان را خواهند داشت و خدمات روزمره یک حساب بانکی واقعی را به صورت کاملا عملی تجربه می‌کنند. از آنجایی که بلوجونیور زیر مجموعه نئوبانک بلو محسوب می‌شود، برای بازکردن حساب یا استفاده از خدمات بانکی هیچ نیازی به حضور فیزیکی در شعبه نیست و درست مثل حساب بلوبانک، فقط باید اپلیکیشن بلوجونیور را برای خود و فرزندتان نصب کنید، شناسایی هویت بشوید و منتظر باشید تا کارت بانکی طراحی شده برای کودک‌تان به دست شما برسد و سپس استفاده از خدمات بانکی بلو شروع خواهد شد.

بلوجونیور علاوه بر تمام مزایایی که دارد، دو ویژگی مهم را ارائه می‌دهد:

  • طراحی کارت و اپلیکیشن مناسب فرزندان
  • نظارت دائمی و دقیق والدین بدون خدشه وارد شدن به استقلال فرزندان

والدین آینده‌نگر

بلوجونیور علاوه بر دادن حس استقلال به کودک، تمامی نگرانی‌های والدین را هم در این زمینه مدنظر قرار می‌دهد. زمانی که وارد اپلیکیشن بلوجونیور می‌شوید با دو بخش رو‌ به‌ رو خواهید شد که یکی مخصوص ورود والدین و دیگری مخصوص کودکان است. اگر وارد بخش مخصوص والدین شوید به راحتی می‌تونید جزئیات مربوط به حساب کودک‌تان را ببینید و به این ترتیب به موجودی او، تراکنش‌هایی که داشته و عملکرد مالی‌اش نظارت کامل دارید.   

از طرفی فرزند شما می‌تواند با وارد شدن به قسمت مخصوص به خود، تراکنش‌های آنلاین داشته باشد، از خدمات کارت به کارت استفاده و سابقه تراکنش‌های خود را بررسی کند. علاوه بر این، کودک می‌تواند با استفاده از کارت بانکی که با طراحی مخصوص او فرستاده شده است، خرید کند و تراکنش‌های آنلاین داشته باشد.

به این ترتیب، کودک با نظارت کامل والدین با مفهوم و ارزش پول آشنا می‌شود، یاد می‌گیرد که چطور مدیریت مالی شخصی داشته باشد و استقلال مالی را تجربه می‌کند.

حالا پسر من به خوبی یاد گرفته است که پول توجیبی‌اش را مدیریت کند و دیگر برای امور مالی جزئی به من وابسته نیست. مطمئنم که تاثیر استفاده از بلوجونیور را در سال‌های آینده هم خواهم دید و پسرم در آینده منابع مالی خود را بهتر مدیریت خواهد کرد.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.      

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.