• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

برگزاری جلسه رئیس شعبه استان اردبیل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با مدیر ستاد دیه استان

  • کد خبر : 29230
  • 18 آبان 1400 - 15:52
برگزاری جلسه رئیس شعبه استان اردبیل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با مدیر ستاد دیه استان

جلسه رئیس شعبه استان اردبیل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی سیدمحسن میراحمدزاده با مدیر نمایندگی ستاد دیه کریم‌اله محبوبی استان اردبیل برگزار گردید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی؛ در این جلسه رئیس شعبه استان اردبیل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی سیدمحسن میراحمدزاده با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل کریم اله محبوبی انباری برگزار گردید که رئیس شعبه صندوق به تشریح عملکرد صندوق در این استان پرداخت.
میراحمدزاده ضمن تشریح وظایف، مسئولیت‌ها و تعهدات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، از عملکرد صندوق در استان اردبیل گزارش مختصری ارائه و اظهار داشت: شعبه اردبیل از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این استان آغاز و در اجرای مواد ۱۳ ، ۲۱، ۱۲ و ۳۲ قانون بیمه اجباری شخص ثالث سال ۹۵  پرداخت و مفتخر است که در اسرع وقت به تشکیل و پاسخگویی به پرونده های خسارت، ارجاعی از ستاد دیه، مراجع قضایی و شرکت‌های بیمه اقدام نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با هدف حمایت از زیان دیدگان در کنار شرکت‌های بیمه همواره کوشیده‌‌اند تا خسارت‌های زیان‌دیدگان ناشی از حوادث رانندگی جبران گردد.
گفتنی است در بخشی از این جلسه ایشان به ایفاء تعهدات صندوق در اجرای تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی که بخشی از وظایف صندوق است نیز پرداخت.
میراحمدزاده با اشاره به وظایف و تعهدات صندوق گفت: از زندانی شدن تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی فاقد بیمه نامه و موارد خارج از تعهدات بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری شده است.
وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از بیمه‌گذاران و درک شرایط اقتصادی، بخشودگی جرایم حق بیمه شخص ثالث به منظور ترویج و توسعه پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه را از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شعبه استان اردبیل صندوق یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در حال حاضر استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.
وی در جهت تعامل مستمر با مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و ستاد دیه، در استان اردبیل بیان کرد: ضمن شناسایی پرونده‌های مشمول تعهدات صندوق، پاسخگویی و خدمتگزاری را اولویت و رسالت اصلی صندوق اعلام کرد.
به گفته میراحمدزاده؛ صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به عنوان نهاد حاکمیتی در ایفای مسئولیت اجتماعی خویش در استان اردبیل نیز همگام با سایر شعب در سطح کشور، خدمت‌رسانی همراه با تعهد را سرلوحه وظایف خویش قرار داده است.

در پایان جلسه جناب آقای محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان اردبیل، ضمن ابراز رضایت از خدمات صندوق تامین خسارت های بدنی و پاسخگویی سریع و بهینه این نهاد در استان و آزادی ۳۴ نفر زندانی مشمول تعهد صندوق و همکاری با مراجع قضایی که مانع از زندانی شدن تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی و حمایت از آسیب‌دیدگان کمال تشکر و قدردانی از مدیر عامل محترم و پرسنل ساعی شعبه اردبیل را اعلام نمود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.