• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

با “ما” بمانید

  • کد خبر : 30021
  • 25 آبان 1400 - 15:32
با “ما” بمانید

مدیرعامل بیمه “ما” در بازدید از غرفه بیمه “ما” در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه عسلویه بر ضرورت تلاش خانواده بزرگ کارکنان شرکت و تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه “ما” ، دکتر بهاری فر و  هیأت همراه در دیدارصمیمانه ای که با نمایندگان شبکه فروش  استان بوشهر داشت طی سخنانی راهکارهایی به منظور تسریع در انجام امور، ایجاد تحول و ثمربخش ساختن فرآیندهای مرتبط با انجام خدمت همکاران ارائه کرد.

بهاری فر در ادامه افزود: شرکت بیمه “ما” در طی فعالیت ۱۰ ساله خود همواره در زمره بهترین شرکت های بیمه از لحاظ توانگری مالی و عملکرد بوده و این روند همچنان ادامه دارد. این شرکت که مجوز بیمه اتکایی را نیز از بیمه مرکزی دریافت کرده با سرمایه ۴۰۰۰ میلیارد ریالی دارای رتبه یک توانگری مالی است و در سه سال گذشته با کسب  ۵۵%  نرخ رشد میانگین درآمدهای بیمه ای، در صدر شرکت های بیمه قرار دارد.

شرکت بیمه “ما” با کسب ۱۲۸۴ ریال سود به ازای هر سهم در سال ۱۳۹۹، افزایش بیش از ۷ برابری سود نسبت به سال ۱۳۹۸ را رقم زده و رتبه سوم را از نظر نرخ رشد سودآوری در سال ۹۹ نسبت به شرکت های بیمه به خود اختصاص داده و این در حالی است که در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز با کسب سود ۷۴۴ ریال به ازای هر سهم، ۲۴% نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ رشد داشته است. از سوی دیگر نرخ رشد سود عملیاتی شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۴% می باشد که این امر ناشی از افزایش حق بیمه تولیدی،کاهش ضریب خسارت و ترکیب بهینه پرتفو می باشد.

با افزایش چند برابری سود اغلب شرکت های بیمه در سال ۱۳۹۹ به دلیل تحولات اخیر بازار سرمایه، این شائبه وجود دارد که شرکت های بیمه نتوانند همانند سال گذشته سودآوری خود را تکرار کنند، اما عملکرد شش ماهه شرکت بیمه  “ما” نشان می دهد که روند افزایشی سودآوری این شرکت همچنان ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.