• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

با خیال راحت، امانات خود را به بانک پاسارگاد بسپارید

  • کد خبر : 34644
  • 18 دی 1400 - 10:36
با خیال راحت، امانات خود را به بانک پاسارگاد بسپارید

صندوق امانات، مکانی امن و مطمئن در بانک جهت حفظ و نگهداری از اسناد، اموال و اشیاء گران‌بها و مجهز به سیستم‌های مدرن ایمنی و حفاظتی است که مشتریان می‌توانند با اجاره این صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارک و اشیاء با ارزش خود را با خاطری آسوده در این مکان نگهداری نمایند.

به‌منظور رفاه حال سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد و تأمین امنیت و آسودگی خاطر ایشان، صندوق امانات بانک پاسارگاد آماده ارائه خدمات به مشتریان حقیقی و حقوقی ارجمند می‌باشد. بر‌این‌اساس، مشتریان حائز شرایط، می‌توانند اشیاء گران‌بها، اسناد و… را در این صندوق‌ها که در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در اختیارشان قرار می‌گیرد، به امانت بگذارند.

اگر شما در یکی از شهرهای تهران،کرج، تبریز، اردبیل، مشهد، شیراز، رشت، ساری، کرمان، اهواز، دزفول، قشم و شهرکرد ساکن باشید، به‌راحتی می‌توانید امانات خود را به شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد بسپارید.

شرایط لازم برای اشخاص حقیقی:

# متقاضی استفاده از صندوق امانات باید دارای حداقل ۱۸ سال سن باشد.

# برای متقاضی دریافت صندوق امانات در استان‍های تهران و البرز، برخورداری از حداقل معدل موجودی ۶ ماهه به میزان ۵۰میلیون ریال در حساب جاری یا ۱۰۰میلیون ریال در حساب کوتاه مدت و برای سایر استان‌ها ۲۵میلیون ریال در حساب جاری یا۵۰میلیون ریال در حساب کوتاه مدت درنظر گرفته شده است.

# همچنین در استان‌های تهران و البرز هنگام ارائه درخواست اجاره صندوق امانات، بایستی سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت با حداقل مبلغ ۵۰۰میلیون ریال داشته باشید که این میزان برای سایر استان‌ها ۲۵۰میلیون ریال است.

# درصورتی‌که شما در شعبه‌ فاقد صندوق امانات حساب داشته باشید، می‌توانید با دریافت معرفی‌نامه از شعبه خود، از خدمات نزدیک‌ترین شعبه مجهز به صندوق امانات بهره‌مندشوید.

نحوه استفاده:

صندوق مورد اجاره، توسط مشتری یا وکیل قانونی وی، در طول ساعات اداری قابل بهره‌برداری است.

شرایط و هزینه واگذاری صندوق:

# مدت زمان قرارداد اجاره صندوق امانات حداقل یک‌سال و قابل تمدید است.

# اجاره‌بها سالانه: هر سانتی‌متر مکعب حجم ۱۲۰ ریال (حداقل ۶۰۰٫۰۰۰ ریال) است.

# ودیعه اجاره بها: ۸ برابر مبلغ اجاره بها و حداقل مبلغ ۴٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال است.

گفتنی است شرایط اعلام شده مربوط به شعبه‌های دارای ظرفیت خالی می‌باشد و علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این خدمت می‌توانند برای آگاهی از شرایط واگذاری صندوق به اشخاص حقوقی و سایر اطلاعات مورد نیاز به شعبه‍های بانک پاسارگاد مراجعه کنند و یا با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.