• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

با حضور مدیرعامل بانک؛ مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران و افتتاح ۱۱۱ طرح و پروژه بانک در سراسر کشور برگزار شد

  • کد خبر : 60792
  • 30 آذر 1401 - 18:41
با حضور مدیرعامل بانک؛ مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران و افتتاح ۱۱۱ طرح و پروژه بانک در سراسر کشور برگزار شد

به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی، ۱۱۱ طرح و پروژه بانک در سراسر کشور افتتاح و از مدیر، کارمند نمونه ستادی، اجرایی و مسئول باجه بانکی روستایی برتر و شش مشتری و سهامدار وفادار بانک تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که صبح روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود، در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، باجه‌های بانکی روستایی چاه جمال و چاه اسماعیل به نمایندگی از ۸۵ باجه‌ بانکی روستایی سطح کشور افتتاح شد.
همچنین با ارتباط از راه دور، طرح تسهیلاتی شرکت تولیدی لامپ ال ای دی سنا پرتو پارسیان یزد در شهرستان اشکذر به نمایندگی از ۲۴ طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی و ساختمان مرکزی مدیریت شعب استان آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم، سه روایت برتر و طلایی فراخوان روایت باجه من ؛ ویژه مسئولان باجه های بانکی روستایی توسط راویان آنها قرائت شد و در ادامه از حسن عاشوری، حمید فراهانی و الهام باقرنژاد مسئولان باجه‌های بانکی روستایی دیوشل مدیریت شعب استان گیلان، علوی مدیریت شعب استان همدان و آغوزبن مدیریت شعب استان مازندران به عنوان نفرات برگزیده طلایی این مسابقه تقدیر و از «کتاب روایت باجه من » ؛ متشکل از ۲۶ روایت برگزیده دومین فراخوان روایت باجه من ، رونمایی شد.
در ادامه با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی از ساختار سازمانی اداره کل تامین مالی طرح های نوآورانه  ، رونمایی شد.
بر پایه این گزارش، در این مراسم از فاطمه دهقانی مدیریت امور شعب استان فارس، ایمان جعفری معاون مدیریت شعب استان خوزستان و حامد حسن پور رئیس شعبه شهید فلاحی مدیریت شعب منطقه شرق استان تهران به عنوان مدیر، معاون و رئیس شعبه نمونه بانک تقدیر شد. همچنین از ژیلا یاراحمدی کارشناس اداره کل حسابداری و امور سهام، اسماعیل خدا نظر کارشناس مدیریت شعب استان مازندران، علی اکبر علیزاده مسئول باجه روستایی شهرک الوند گلپایگان و علی جوادی مسئول باجه بانکی روستایی خوشرود پی بابل به ترتیب به عنوان کارشناس نمونه ستادی، اجرایی و مسئولان باجه بانکی روستایی برتر قدردانی  و از شش نفر از مشتریان و سهامداران حقیقی وفادار بانک نیز تقدیر شد.
همزمان با بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، از ۱۱۱ طرح و پروژه بانک با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲٫۲۱۶ میلیارد ریال در ۲۰ استان کشور افتتاح و بهره‌برداری شد.
این پروژه‌ها، شامل افتتاح ۲۴ طرح تولیدی، صنعتی و خدماتی، افتتاح ۸۵ باجه بانکی روستایی و تجهیز یا نصب خودپرداز در باجه‏ها و سه رونمایی و بهره‌برداری از ساختمان جدید مدیریت شعب استان آذربایجان غربی و افتتاح مکان جدید یک شعبه است.
بر اساس پایه این گزارش، این طرح‌ها در استان‌های البرز، خوزستان، مرکزی، هرمزگان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، کردستان، مازندران، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، کرمان و فارس با سرمایه‌گذاری از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک و بخش خصوصی رونمایی شد.
در پایان این مراسم، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک ضمن گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد آغاز فعالیت پست بانک ایران ، ضمن مرور موفقیت ها و دستاورذهای بانک ، به ارائه رهنمود و سخنرانی پرداخت.
شایان ذکر است : برپایی نمایشگاه دستاوردها ، موفقیت ها ، اقدامات و عملکرد پست بانک ایران در دولت سیزدهم به عنوان برنامه دیگر بیست و هفتمین سالگرد آغاز به فعالیت پست بانک ایران بود که مورد بازدید مدیر عامل ، رئیس و عضو هیات مدیره ، مدیران ، کارکنان بانک و شرکت کنندگان قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.