• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

با بانک رفاه کارگران از کرونا فاصله بگیرید

  • کد خبر : 2853
  • 30 آبان 1399 - 20:45
با بانک رفاه کارگران از کرونا فاصله بگیرید

تا امروز کرونا جان بیش از ۲۰۰ کارمند بانک های ایران را گرفته، تازه این‌ها افراد جان باخته‌ای بوده‌اند که به طور قطع ثابت شده مبتلا به ویروس کرونا بوده‌اند

تا امروز کرونا جان بیش از ۲۰۰ کارمند بانک های ایران را گرفته، تازه این‌ها افراد جان باخته‌ای بوده‌اند که به طور قطع ثابت شده مبتلا به ویروس کرونا بوده‌اند
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دنیای بانک و بیمه، دستکم ۱۳ نفر از تعداد کارکنان بانک رفاه کارگران در سراسر کشور به دلیل مبتلا شدن به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و خانواده آنها هم همانند دیگر شهروندانی که احتمالا عضوی از خانواده آنها جان به جان آفرین تسلیم کرده، در سوگ نشسته‌اند؛ اما زنجیره خدمت رسانی در خانواده بزرگ بانک رفاه کارگران در سراسر کشور قطع نشده و ادامه دارد.

البته که ارائه خدمات به مشتریان در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی باعث ادامه جولان کرونا خواهد شد، پس در شرایطی که قرار است از ابتدای ماه آینده، شرایط ویژه و متفاوتی در سطح شهرها اجرا شود، هر کدام از ما شهروندان مسئولیت‌پذیر به کمک کادر درمان بشتابیم و با تجربه متفاوت از خدمات بانکی، از سرعت شیوع کرونا کم کنیم.

اگر مشتری بانک رفاه کارگران هستید یا اینکه تصمیم دارید از خدمات این بانک استفاده کنید، در این روزهای سخت نبرد تمام عیار کشور با ویروس کرونا، کافی است چند لحظه دست نگه‌دارید و به شعبه نروید! بلکه شعبه را به خانه یا محل کارتان بیاورید، اصلا آیا می‌دانید شعبه بانک رفاه کارگران در دست شماست! اینترنت بانک، موبایل‌بانک، تبلت‌بانک و دیگر خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک رفاه کارگران در این روزهایی که بیرون رفتن از خانه و رفتن به شعبه، خطر ابتلای به کرونا را به همراه دارد، همانند یک کارمند و دستیار بانکی در اختیار شماست.

اگر چاره‌ای نیست و برای دریافت خدمات بانکی مجبور به حضور در شعبه هستید، نوبت بگیرید و از شعبه خارج شوید و وقتی نوبت‌تان رسید، به داخل شعبه بروید. نشستن در صف انتظار معمولا طولانی مدت شعب بانک‌ها، یعنی به استقبال کرونا رفتن.

به کرونا خوش‌آمد نگویید!

اگر به بانک می‌روید و می‌بینید که همه گیشه‌های بانک فعال نیست، قبل از اینکه اعتراض کنید، مطلع باشید که دستور ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کروناست که اعلام کرده که از تعداد کارکنان باید کم شود، علاوه بر اینکه فشار کار سنگینی روی کارکنان بانک‌هاست، پس چاره این است که مدارا کنید و حوصله به خرج دهید.

یکی از راه‌های آسان و بی خطر، استفاده از خدمات الکترونیک است. خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران در دسترس شماست. در این هوای سرد و گاه بارانی و گاه آلوده، انتظارات خود را از بانک‌تان مشخص کنید، ببینید آیا بانک بدون اینکه از خانه خارج شوید و به شعبه بروید، کارتان را انجام نمی‌دهد، جابجا کردن پول، انتقال پول به حساب دیگران، پرداخت قبض‌ها، حق بیمه، اقساط بانکی، خرید کالاها و خدمات، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت جرایم رانندگی، اطلاع از وضعیت حساب و چک‌ها، دریافت موجودی و …. را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید و وقت‌ خودتان را تلف نکنید و سلامتی‌خود وکارکنان بانک را به خطر نیاندازید.

شبانه روز با بانک رفاه کارگران در ارتباط باشید

تا پایان امسال و شاید سال آینده و پیدا شدن نهایی واکسن کرونا، مراجعه حضوری به بانک را به حداقل ممکن برسانید، این موضوع به ویژه برای مشتریان بانک سلامت‌محور رفاه کارگران از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است؛ چرا که این بانک علاوه بر خدماتی که دیگر بانک‌ها ارائه می‌کنند، از یک سو حامی و یاور کادر پزشکی، پرستاری و درمانی کشور است و از سوی دیگر بانک عامل در حوزه اقتصاد، سلامت و بهداشت جامعه به شمار می‌رود و افزون بر اینکه طیف مشتریان وسیع آن در سراسر کشور به گونه‌ای که رفتن به شعب ممکن است ریسک سلامتی شهروندان را به همراه داشته باشد. اگر بازنشسته‌ هستید یا مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی، به ویژه اگر دارای بیماری زمینه‌ای هستید، توصیه می‌شود از دیگر اعضای خانواده خود کمک بگیرید و از آنها بخواهید که به شما کمک کنند تا از خدمات غیرحضوری بانک رفاه کارگران استفاده کنید. نکته مهم دیگر، مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه کارگران (فراد) در هر لحظه از شبانه‌روز، پاسخگوی پرسش‌های شماست. شما زنگ بزنید، بپرسید که چه نیازی دارید و آیا لازم است به شعبه بروید، کارشناسان این مرکز شما را به خوبی راهنمایی می کنند. شاید اصلا لازم نباشد از خانه بیرون بروید. با چند کلیک ساده یا لمس کردن دکمه موبایل‌تان، بانک رفاه پشت در خانه‌تان منتظر ورود و انجام خدمت است. در را باز کنید، بانک رفاه کارگران میهمان شما نیست، عضوی از خانواده شماست و قرار است کارهای بانکی‌تان را انجام دهد.

پس تا می‌توانید به شعبه نروید و بگذارید کرونا از خانه و شهر شما دور شود و با تدبیر، ایام خوش گذشته از راه برسد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.