• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه عدالت اجتماعی نقش‌آفرین است

  • کد خبر : 50875
  • 08 مرداد 1401 - 10:07
بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه عدالت اجتماعی نقش‌آفرین است

«ظاهر پورمجاهد» گفت: برنامه راهبردی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی، نقشآفرینی در گسترش اشتغال پایدار، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «ظاهر پورمجاهد» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در دیدار با « مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک در این استان از عملکرد این بانک در حوزه اشتغالزایی و توانمندسازی تولید و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی تقدیر کرد.
معاون استاندار همدان گفت: برنامه راهبردی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی، نقشآفرینی در گسترش اشتغال پایدار، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
پورمجاهد با بیان اینکه ۵۹ شرکت دانش‌بنیان در استان داریم، اظهار داشت: ۱۴۰۰ نفر در این شرکت‌ها اشتغال دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را برطرف کنیم، عنوان کرد: بنا بر فرموده مقام معظم ‌رهبری (مد ظله العالی)، امسال باید آمار شرکت‌ها ۲برابر شود. برنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات ارزان‌قیمت بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرتضی بهاروند نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک در پرداخت وام تکلیفی ازدواج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و … ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال، تعامل و همکاری با استانداری همدان و مجموعه‌های مرتبط، نقش شایسته‌ای در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و ارتقای عملکرد در این حوزه داشته باشیم.
وی افزود: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای حمایت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان این استان تلاش می‌کند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان تصریح کرد: با توجه به افزایش سقف پرداخت وام قرض‌الحسنه ضروری و اشتغالزایی در بانک‌های قرض‌الحسنه، این بانک با پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه به اقشار مختلف جامعه و مددجویان مورد تأیید نهادهای حمایتی، اقدامات مؤثری در حوزه رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار انجام داده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.