• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک رفاه کارگران با تقویت شاخص‌های سلامت خود نقش مهمی در اعتماد بخشی و بهبود ارائه خدمات بانکی به بازنشستگان و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی دارد

  • کد خبر : 33788
  • 10 دی 1400 - 17:37
بانک رفاه کارگران با تقویت شاخص‌های سلامت خود نقش مهمی در اعتماد بخشی و بهبود ارائه خدمات بانکی به بازنشستگان و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی دارد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان بانک بزرگترین صندوق بیمه اجتماعی کشور به ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند خدمات ارائه می-کند. همچنین بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر این سازمان از بانک رفاه خدمات دریافت می‌کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه هم‌اندیشی با مدیران استانی شعب بانک رفاه کارگران افزود: بانک رفاه از بانک‌های موثر در نظام پولی کشور است زیرا بیش از نیمی از جمعیت کشور با این بانک در ارتباط بوده و خدمات مالی دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بانک رفاه کارگران کشور می‌تواند با تقویت شاخص‌های سلامت خود، نقش مهمی در تامین مالی خرد و کلان ذینفعان خود و بازنشستگان محترم داشته باشد، اظهار داشت: بهبود کفایت سرمایه، افزایش کیفیت دارایی‌ها، کاهش ریسک، توجه به انضباط مالی، کاهش هزینه تمام شده پول، دسترسی عادلانه به منابع قرض‌الحسنه و تکریم ارباب رجوع می‌بایست در این بانک تقویت شود.
موسوی، افزایش اعتماد بخشی به مشتریان بانک را راهبرد اصلی بانک رفاه کارگران برشمرد و گفت: این راهبرد می‌تواند منجر به تقویت ثبات و سلامت در این سیستم بانکی شود. توسعه کیفیت و تنوع بخشی به خدمات بانکی مسئله بسیار مهمی است که باید مورد تاکید همه مدیران این بانک قرار گیرد که این مهم می‌تواند به افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع بانکی کمک شایانی کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، توسعه خدمات الکترونیک و خدمات بانکداری دیجیتالی در بانک رفاه کارگران را موضوع مهمی عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات بانک باید به آسان‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن در دسترس مردم قرار گیرد تا نیاز به مراجعه به شعب بانک کمتر شود.
وی همچنین گسترش تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه بازنشستگان معزز سازمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: از منظر رویکرد دینی نیز توسعه منابع قرض‌الحسنه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه دارای خیر و برکت معنوی برای بانک و سازمان است. برای نیل به این هدف لازم است متناسب با وضعیت تورم در جامعه مبلغ تسهیلات رشد پیدا کند و دسترسی عادلانه برای کلیه بازنشستگان تسهیل گردد.
موسوی با بیان اینکه منابع قرض الحسنه در بانک رفاه کارگران در سال جاری رشد جدی داشته است، افزود: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان متقاضی مورد توجه ماست و تلاش می‌کنیم هیچ بازنشسته متقاضی در نوبت دریافت وام نماند.
وی دیدگاه‌ها و مطالب مطرح شده از سوی مدیران بانک رفاه‌ کارگران را ارزشمند و موثر ارزیابی کرد و گفت: این جلسات متوقف نمی‌شود. هدف این جلسات این است که به مشکلات و مسائل با نگاه راهبردی پرداخته شود و بهترین راهکارها برای ارتقای خدمت رسانی به مردم اتخاذ شود.
در این جلسه، مدیران شعب بانک رفاه کارگران در استان‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.