• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازی ایران و کره با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 26341
  • 13 مهر 1400 - 17:37
بازی ایران و کره با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

تجارت گردان – رئیس فدراسیون فوتبال: طبق قدم‌های برداشته شده و جمع‌بندی‌های صورت گرفته در بازی ایران و کره تماشاگر حضور دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از به نقل از صدا و سیما، شهاب عزیزی خادم در جمع خبرنگاران درباره حضورش در کلاس توجیهی داوران فوتبال، اظهار داشت: نشست امروز از جلسات مهم در بحث داوری بود و این موضوع هم از مراحل نگاه توسعه‌ای فدراسیون فوتبال است که این داوران برای حضور در آن‌ها انتخاب شده اند.

وی افزود: داوری از حوزه‌های مهم در حوزه ورزش و فوتبال است همچنین در حوزه دستمزدی هم قرار شد حقوق داوران ۴۰۰ درصد افزایش پیدا کند. فدراسیون فوتبال برای جامعه داوری برنامه‌ریزی زیادی انجام داده است. امروز گلاره ناظمی در سطح یک فوتسال جهان داوری می‌کند این نکات بسیار حائز اهمیت است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باید بیاموزیم با هم و در کنار هم با حمایت‌های مناسب بتوانیم نگاه هدایتی برای آینده فوتبال که بخشی از آن جامعه داوری است داشته باشیم. از زحمات افشاریان در کمیته داوران تشکر می‌کنم همچنین کامرانی‌فر هم برنامه‌ریزی بسیار مناسبی انجام داد و از سال آینده قطعا افزایش دستمزد را برای داوران خواهیم داشت.

عزیزی‌خادم درباره پیگیری‌های فدراسیون فوتبال در خصوص حکم پرونده مارک ویلموتس، افزود: تا ۷ آبان درباره پرونده ویلموتس زمان داریم و ان‌شاءالله آنچه به نفع فوتبال ملی است رقم بخورد، زیرا هیچ ایرانی حاضر نیست حتی یک سنت از جیب مردم در قراردادی که فدراسیون فعلی هم در آن دخیل نبود خارج شود.

وی درباره وضعیت ورود سیستم VAR به کشورمان برای دیدار ایران و کره‌جنوبی، پاسخ داد: امشب مدیران شرکت مربوط برای برنامه‌ریزی وارد ایران می‌شوند باید از یکی از شرکت‌های حامی فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم که در این مدت در حوزه‌هایی که باید برنامه‌ریزی می‌کردند کار‌ها را انجام دادند. ان‌شاءالله این مدیران ۱۰، ۱۲ روز در ایران هستند برای ۴ بازی توافق کردیم به سازمان لیگ هم ابلاغیه‌ای صادر شده تا در همین یکی دو روز لیست ورزشگاه‌ها گرفته شود.

عزیزی‌خادم درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره‌جنوبی، گفت: اقداماتی انجام شده و ان‌شاءالله بتوانیم با نگاه مشارکتی و حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق برنامه‌ریزی‌هایی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا شده است گزارش مبسوطی از حضور تماشاگران در ورزشگاه را ظرف یکی دو روز آینده ارائه کنیم. برگزاری دیدار ایران و کره‌جنوبی با حضور تماشاگران اقدام مهمی برای فوتبال ما است. امروز به حسن کامرانی‌فر مأموریت دادیم در جلسه‌ای شرکت کند و گزارش را هم اعلام خواهد کرد تا مشخص شود چه تعداد تماشاگر روز بازی ایران و کره در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.