• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازنگری سامسونگ در برنامه عرضه گلکسی S ۲۲

  • کد خبر : 33280
  • 01 دی 1400 - 12:40
بازنگری سامسونگ در برنامه عرضه گلکسی S ۲۲

مشکلات در زنجیره تامین می‌تواند عرضه پرچمدار جدید سامسونگ را با تاخیر مواجه کند.

ر حالی که غول‌های فناوری مانند سامسونگ و اپل اغلب بر روی نقشه راه محصولات خود کار می‌کنند تا شرایط در چندین سال آینده را بررسی کنند، اما گاهی اوقات ممکن است تاخیر‌های قابل توجه ای حتی لغو عرضه محصولات، در آخرین لحظه اتفاق بیفتد.

به عنوان مثال، گلکسی اس ۲۱ FE را می‌توان یکی از گوشی‌هایی نامید که بیشترین اطلاعات از ویژگی‌های آن قبل از معرفی رسمی افشا شده است. اگرچه انتظار نمی‌رود که سامسونگ عرضه این گوشی را به طور کلی لغو کند، اما تاریخ عرضه آن چندین بار تغییر کرده است.
با توجه به اهمیت فوق العاده‌ای که گوشی‌های سه گانه Galaxy S۲۲ برای سازنده آن و حتی صنعت موبایل دارد، بدیهی است که انتظار چنین سرنوشتی را برای پرچمدار جدید سامسونگ نداریم، اما از طرفی هم به نظر نمی‌رسد که سامسونگ بتواند این گوشی را به این زودی‌ها به دست خریداران برساند.

شکاف بزرگ بین پیش‌سفارش‌ها و در دسترس بودن عمومی

پیش سفارش این محصول در نهم فوریه سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد، اما قطعا کاربران باید مدت زیادی را برای گرفتن محصولات خود صبر کنند. تاریخ پیش‌سفارش فقط یک روز به تعویق افتاده است، اما اکنون به دلیل «مشکل قابل توجه در زنجیره تأمین»، پیش بینی می‌شود گوشی‌های گلکسی S۲۲ برای ۲۵ فوریه در دسترس قرار بگیرند. در ابتدا انتظار می‌رفت این گوشی در ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شود.

با در نظر گرفتن این موارد، هنوز بیش از دو ماه تا تاریخ اعلامی از سوی سامسونگ و ممکن است مشکل زنجیره تامین باعث شود این شرکت در تاریخ عرضه پرچمدار‌های جدید خود بازنگری کند.

آسیب به سرمایه و اعتبار سامسونگ

کمبود جهانی تراشه که چندین ماه که تولید محصولات بی‌شماری از جمله S۲۱ FE را تحت تاثیر قرار داده است. کمبود تراشه از عواملی است که به عرضه محصولات آسیب وارد کرده است. پیش از این هم اعلام شده بود که کمبود جهانی تراشه به اپل و محصولات آیفون نیز آسیب زده است.

البته اگر باز هم محصولات سامسونگ تاخیر بخورند، می‌توان با اطمینان گفت که سه گانه گلکسی S۲۲ تا اواخر مارس سال آینده عرضه شود، اما این تاخیر به سامسونگ از نظر سرمایه و اعتبار ضرر زیادی خواهد رساند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.