• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه از شعب شهری، باجه‌های بانکی روستایی و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان البرز

  • کد خبر : 35113
  • 21 دی 1400 - 16:29
بازدید مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه از شعب شهری، باجه‌های بانکی روستایی و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان البرز

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به همراه محمود یوسفی مدیر شعب پست بانک استان البرز و سید رحمان حسین‌پور رئیس اداره کل روابط عمومی از واحدهای ستادی و شعب مرکزی کرج، هشتگرد و نظرآباد بازدید کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک در بازدید از شعبه مرکزی کرج ضمن گفت وگو با همکاران، وضعیت منابع و مصارف، تعداد پرونده تسهیلاتی و باجه های بانکی روستایی تحت پوشش، نحوه پاسخگویی به مسئولین باجه ها، وضعیت خدمات ارزی و تعداد مشتریان و آخرین پرونده تشکیل شده در زمینه خدمات ارزی را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

مدیرعامل بانک در بازدید از واحدهای ستادی مدیریت شعب استان البرز ضمن گفت و گو با کارکنان از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و فرآیند ارائه خدمات قرار گرفت.

دکتر شیری همچنین با حضور در شعبه هشتگرد، وضعیت منابع و مصارف، تعداد پرونده تسهیلاتی، تعداد باجه های بانکی روستایی تحت پوشش، بیشترین تسهیلات پرداختی از طریق شعبه، نحوه و دوره کنترل دوربین های داخلی و بیرونی شعبه، وضعیت منابع باجه ها و همچنین اسناد و فرایند یک پرونده تسهیلاتی دو میلیارد ریالی را مورد بررسی قرار داد و همچنین با یکی از ضامنین و دو نفر از مشتریان حاضر در شعبه پیرامون نحوه خدمات رسانی و رفتار همکاران گفت و گو و با درخواست یکی از مشتریان تسهیلاتی حاضر در شعبه هشتگرد موافقت کرد.

مدیر عامل پست بانک ایران از باجه بانکی روستای قاسم آباد بزرگ نیز بازدید کرد و مورد استقبال رییس شورا، دهیار و اهالی روستا قرار گرفت.

در این بازدید، مسئول باجه بانکی وضعیت منابع، تعداد مشتریان، تعداد استفاده مشتریان از طرح نیکان، امکان خدمات رسانی بیشتر برای اتباع، صدور مجوز دستگاه آنی کارت را تشریح کرد و از بالاترین مقام اجرایی بانک درخواست کرد تا سامانه ساتنا برای باجه های بانکی روستایی فعال شود و همچنین مجوز نصب و راه اندازی دستگاه عابر بانک دوم برای این باجه صادر شود.

دکتر شیری در ادامه این سفر از شعبه نظرآباد بازدید کرد و ضمن گفت وگو با رئیس شعبه، معاون ‌و همکاران، وضعیت منابع و مصارف، مدت زمان صدور کارت برای مشتریان، نحوه تشکیل و بایگانی پرونده ‌و تعداد پرونده تسهیلاتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

مدیرعامل بانک با اشاره به استفاده بهینه از ظرفیت بانک و طرح های نیکان، سفیران و پیشتازان گفت: باید برای افزایش تعداد مشتریان، منابع بانک و همچنین پیگیری و رفع مشکلات کندی خطوط ارتباطی تلاش بیشتری داشته باشیم.

بالاترین مقام اجرایی بانک از باجه بانکی روستایی مختار نیز بازدید کرد و وضعیت منابع و مصارف و تعداد حساب‌های مشتریان باجه مورد بحث ‌و بررسی قرار داد. شیری همچنین به صورت تلفنی با مسئول باجه بانکی روستایی رسالت پیرامون موضوعات کاری مشترک گفت و گو کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.