• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شهر جدید پرند/ بررسی وضعیت تامین مالی پروژه‌های اقدام ملی

  • کد خبر : 24432
  • 24 شهریور 1400 - 9:27
بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شهر جدید پرند/ بررسی وضعیت تامین مالی پروژه‌های اقدام ملی

مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شهر جدید پرند در جریان آخرین وضعیت روند تسهیلات دهی این بانک به پروژه های اقدام ملی و مشکلات پیمانکاران قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به همراه محمد حسن علمداری عضو هیأت مدیره بانک مسکن با حضور در شرکت عمران شهر جدید پرند در جریان آخرین وضعیت تامین مالی پروژه های مسکونی و همچنین پروژه های اقدام ملی مسکن قرار گرفت.

مدیرعامل بانک مسکن در نشست با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند بعد از شنیدن مشکلات و موانع تامین مالی پروژه ها، بر لزوم رفع موانع و بروکراسی‌های پرداخت تسهیلات جهت تسریع در اجرای پروژه های مسکونی تاکید کرد.

شایان درباره برنامه دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال گفت: قطعا این وعده شدنی است. ما با شعار «ما می توانیم» به تعهدات خود پایبند خواهیم بود.

مدیرعامل بانک مسکن پس از پایان این نشست، در بازدید از چند پروژه اقدام ملی مسکن و گفت و گو با پیمانکار پروژه، دستور تسریع در اعطای تسهیلات را به مسوولین ذیربط اعلام کرد.

شایان، در گفت و گوی رو در رو با پیمانکار یکی از این پروژه ها، مستقیما در جریان مشکلات آنان قرارگرفت و دستور داد پس از بازدید کارشناس بانک مسکن از پروژه، طی فرایند قانونی متناسب با پیشرفت پروژه، منابع لازم تخصیص یابد.

در این نشست، محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با ارائه توضیحاتی از وضعیت جغرافیایی شهر جدید پرند گفت: پرند برای پذیرش جمعیت ۷۵۰ هزار نفری طراحی شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به راه های اصلی، ریل باس و مترو آینده روشنی دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با قدردانی از بانک مسکن برای همراهی در تامین مالی پروژه ها تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تسهیلات دریافتی در جای خود هزینه شود.

مدیرعامل بانک مسکن پیش از حضور در شرکت عمران شهر جدید پرند، از شعبه بانک مسکن شهر جدید پرند بازدید کرد. شایان همچنین در محل احداث شعبه جدید بانک مسکن در این شهر حضور یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.