• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اداره کل آموزش

  • کد خبر : 24174
  • 22 شهریور 1400 - 9:27
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اداره کل آموزش

ناصر شاهباز، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در نود و سومین سالروز تاسیس این بانک با حضور در اداره کل آموزش، ضمن تبریک این رویداد تاریخی و اثرگذار، از بخش‌های مختلف این واحد بازدید و با همکاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش در جهت رشد کارکنان و خلق ارزش برای تعالی سازمان با بیان این که این اداره کل از قدیمی‌ترین و موثرترین واحدهای بانک محسوب می‌شود، اظهار داشت: کسب دانش در کنار ایجاد تجربه از مهمترین عوامل موفقیت در دنیای پر رقابت کنونی است و از این رو کارکنان باید برای حفظ و ارتقای موقعیت بانک، خودشان را به علم روز تجهیز کنند.
شاهباز با اشاره به لزوم به‌روزرسانی عناوین و سرفصل‌های آموزشی بر تغییر و تحول در شیوه آموزش و برنامه‌ریزی‌ علمی برای ارتقای سطح بهره‌وری کارکنان تأکید نمود.
وی در جریان این بازدید به اهمیت جایگاه این واحد در معرفی نظام نوین بانکداری و اصول حاکمیت شرکتی تاکید و بر نقش پر رنگ این اداره کل در آموزش‌های درست و صحیح به منظور جانشین‌پروری اشاره نمود.
وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی، خواستار تحول و برنامه‌ریزی جامع در زمینه مسائل آموزشی شد.
شاهباز آموزش را رکن اصلی رشد و تعالی سازمان دانست و ابراز کرد: سازمان یادگیرنده توانایی انعطاف‌پذیری در راستای همسویی با تحولات مداوم پیرامونی و پیچیدگیهای ناشی از آن را خواهد داشت و از همین رو کارکنان بانک ملی ایران باید در همه سطوح در دوره‌های آموزشی پرتلاش و مشتاق حاضر شوند و تلاش کنند دانش خود را افزایش و در کنار آن به سایرین نیز انتقال دهند.
وی پس از بررسی عملکرد بخش‌های مختلف این اداره کل، راهکارهایی را برای پیاده‌سازی هر چه دقیق‌تر اهداف و برنامه‌های آموزشی ارائه کرد.
در ابتدای این بازدید، مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش گزارشی از عملکرد اداره و نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان بانک ارائه داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.