• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید سرزده مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو از خطوط تولید

  • کد خبر : 48286
  • 31 خرداد 1401 - 18:02
بازدید سرزده مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو از خطوط تولید

مدیرحوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با حضور سر زده در سالن‌های تولیدی این خودروساز، به بررسی محیط کار امن کارکنان این خطوط پرداخت و در گفت و گویی صمیمانه، بر تمرکز کارکنان برای تولید با کیفیت تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- امیرهوشنگ روشن آزاده، مدیر جهادی و بسیجی ایران خودرو، با حضور در تمامی ارکان تولید در سالن های مونتاژ، رنگ و موتورسازی ایران خودرو، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه‌روزی کارکنان، همدلی و حمایت خود را از این قشر توانمند اعلام و ضمن گپ و گفت دوستانه با آن‌ها، بر تولید با کیفیت و مسوولانه تاکید کرد. 
وی هم چنین در این بازدید میدانی، ضمن بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های ۵S در خطوط تولید در راستای سامان‌دهی محیط کار و ایجاد شرایط کاری امن، سلامت کارکنان را عامل مهمی در راستای افزایش بهره‌وری و دستیابی به اهداف کمی و کیفی تولید ارزیابی کرد.
مدیرحوزه مدیرعامل ایران خودرو، از جمله اهداف این بازدید را عمل به مسوولیت های اجتماعی در قبال ذی‌نفعان داخلی، اطلاع از شرایط مشاغل سخت و زیان آور و ارتقای رضایتمندی و ایجاد انگیزه و نشاط در نیروی انسانی که بزرگ‌ترین سرمایه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می روند، دانست.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.