• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد/ تامین مالی بیش از ۱۰۰ شرکت با تسهیلات ۷۸۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

  • کد خبر : 50720
  • 05 مرداد 1401 - 17:07
بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد/ تامین مالی بیش از ۱۰۰ شرکت با تسهیلات ۷۸۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

خبرنگاران به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار، در قالب اردوی رسانه ای از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده بازدید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این بازدید، خبرنگاران از پنج واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد شامل شرکت های آذین گستر شفق تولیدکننده ظروف پخت و پز آشپزخانه، پارس اسکان پلاستیک تولید کننده نایلون و نایلکس برای فروشگاه های زنجیره ای، بلور نوری تازه تولیدکننده محصولات بلوری، سازورسازه تولید کننده سازه های فلزی و شرکت شیشه و گاز (شوگا) تولیدکننده انواع ظروف شیشه ای سبک در قالب اردوی رسانه ای بازدید کردند.
محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن در جریان این بازدید از پرداخت بیش از ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰  به شرکت‌های موجود در شهرک صنعتی شمس آباد تهران که از سوی این بانک تامین مالی شده اند، خبر داد.
وی گفت: این میزان تسهیلات به صورت ارزی و ریالی به بیش از ۱۰۰ شرکت بزرگ، کوچک و متوسط مستقر در این شهرک صنعتی پرداخت شده است.
دکتر ترابی خاطرنشان کرد: شعبه بانک صنعت و معدن شهرک صنعتی شمس آباد در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و ۷ هزار و ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و در حدود ۱۴ میلیون یورو نیز در قالب تسهیلات ارزی به شرکت شیشه و گاز پرداخت نموده است و می توان گفت در مجموع معادل ریالی تسهیلات پرداختی به واحدهای شهرک صنعتی شمس آباد از سوی بانک صنعت و معدن بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال می باشد.

دکتر ترابی یادآور شد: همچنین صدور ضمانتنامه به ارزش۲ هزار و ۷۰۱ میلیارد ریال و گشایش اعتبار اسنادی به ارزش ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال از دیگر خدمات شعبه یاد شده به مشتریان این بانک بوده است.
شهرک صنعتی شمس‌آباد در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران- قم، در مجاورت شهر حسن‌آباد، در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)  قرار دارد.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.