• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

ایسوس از تبلت ویندوزی ExpertBook B3 Detachable رونمایی کرد

  • کد خبر : 34651
  • 18 دی 1400 - 11:23
ایسوس از تبلت ویندوزی ExpertBook B3 Detachable رونمایی کرد

ایسوس با محصولات متنوعی به نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی امسال آمد و گل سرسبد آن‌ها لپ‌تاپ Zenbook 17 Fold بود که از صفحه تاشو بهره می‌برد. اما این شرکت محصول جذاب دیگری هم معرفی کرده که از نام ExpertBook B3 Detachable استفاده می‌کند و به شکلی طراحی شده که لوازم جانبی از جمله کیبورد می‌تواند به آن وصل و جدا شود.

وب‌سایت Tom’s Hardware، ایسوس ExpertBook B3 Detachable یک تبلت ۲ در ۱ با پردازنده اسنپدراگون ۷C Gen 2 است که بر اساس معماری آرم ساخته شده و همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC عرضه می‌شود. این تبلت به‌صورت پیش‌فرض از ویندوز ۱۱ پرو بهره می‌برد.

چیپست یادشده از کوالکام، پردازنده چندان قدرتمندی نیست ولی می‌تواند وظایف سبک را به خوبی انجام دهد. متاسفانه ایسوس اطلاعات دیگری درباره مشخصات این دستگاه منتشر نکرده، ولی می‌دانیم که دستگاه شبیه ایسوس کروم‌بوک Detachable CM3 است؛ یعنی با کیبورد و استند مغناطیسی از راه می‌رسد.

ایسوس ExpertBook B3 Detachable قلم دارد

ایسوس لوازم جانبی این دستگاه شامل کیبورد و استند را به ترتیب با اسامی ExpertBook و ExpertStand روانه بازار می‌کند. تبلت جدید این شرکت همچنین از قلم برخوردار است. ایسوس می‌گوید عمر باتری قلم آن‌ها ۴۵ دقیقه است و شارژ آن ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

ایسوس ExpertBook B3 Detachable با استاندارد MIL-STD 810H دوام و مقاومت بالایی دارد. نسبت تصویر نمایشگر این دستگاه ۱۶:۱۰ است و در کنار بدنه دکمه‌های پاور، تنظیم صدا و در پایین درگاه USB-C قرار گرفته. ایسوس همچنین این دستگاه را با جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون روانه بازار می‌کند.

رزولوشن نمایشگر تبلت اکسپرت بوک دقیقا مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود که با صفحه‌ای در حد ۱۰۸۰p روبرو باشیم. ایسوس همچنین اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه این دستگاه اعلام نکرده است. به‌علاوه، نمی‌دانیم این دستگاه در چه بازارهایی فروخته خواهد شد و عرضه جهانی خواهد داشت یا خیر.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.