• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ایران خودرو میزبان مرحله سوم قرعه‌کشی فروش یکپارچه خودرو

  • کد خبر : 54472
  • 21 شهریور 1401 - 18:25
ایران خودرو میزبان مرحله سوم قرعه‌کشی فروش یکپارچه خودرو

سومین مرحله قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت با حضور نهادهای نظارتی و به میزبانی گروه صنعتی ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- در این مرحله، قرعه کشی روش‌های فروش فوق العاده و پیش فروش، در طرح های عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد. 
نتایج قرعه کشی پس از تایید نمایندگان نهادهای نظارتی به شرط دریافت استعلام، ۲۲ شهریورماه در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام می‌شود.
پس از اعلام نتایج در سامانه یکپارچه، مشتریان از طریق پیامک ارسال شده از سوی شرکت های خودروساز مبنا نیز می توانند از نتایج قرعه‌کشی آگاه شوند. 
در این مرحله شش میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۴۸ نفر ثبت نام کردند که بیش از ۹۷ درصد متقاضی محصولات ایران خودرو و مابقی متقاضی محصولات شرکت‌های سایپا و آرین پارس موتور بودند.
گروه صنعتی ایران خودرو در این مرحله ۲۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه از محصولات خود را در قالب فروش فوق العاده عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه کرد. 
همچنین ایران خودرو ۱۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه به روش پیش فروش در طرح‌های عادی، نوسازی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تخصیص داده است.
لازم به ذکر است، در این مرحله محصولات پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس TU۵، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، تارا اتوماتیک، تارا دستی، دنا پلاس توربو شارژ، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، رانا پلاس سقف شیشه ای و سورن پلاس عرضه شد.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.