• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۷ آبان)

  • کد خبر : 2730
  • 27 آبان 1399 - 18:36
اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۷ آبان)

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Animal Round

Animal Round، یک بازی سرگرم‌کننده و ساده است که در آن، کودکان می‌توانند نام حیوانات جدید را یاد بگیرند. در این بازی برای صعود به مرحله‌ی بعدی، باید حیوان درست را از میان دو عکس زیبا انتخاب کرد. برای راحتی، هر سؤال با صدای بلند خوانده و در متن نشان داده می‌شود. آموزش این برنامه در سطوح حیوانات مزرعه، موجودات دریایی، ساوانا، جنگل بارانی، حیوانات قطبی و پرندگان نمادین است. بازی Animal Round برای کودکان طراحی شده است. به همین دلیل، هر ضربه‌ای و هر حرکتی مانند کلیک کار می‌کند. این بازی شامل ۶۰ حیوان و ۱۸۰ عکس است که به ۶ سطح مختلف و دو حالت بازی تقسیم شده است. Animal Round به زبان‌های انگلیسی و سوئدی دردسترس است.

بازی موزیکال Cytus II

Cytus II نسخه‌ی دوم از بازی موزیکال سایتوس از استودیوی بازی‌سازی Rayark International Limited است که برای کاربران اندروید عرضه شده. نسخه‌ی اول این بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور اتفاق می‌افتد که ربات‌ها در زندگی روزمره‌ی انسان‌ نقشی اساسی پیدا می‌کنند؛ به گونه‌ای که می‌توانند جای روح انسان را بگیرند. نسخه‌ی دوم بازی نیز در آینده رخ می‌دهد؛ آینده‌ای که در آن انسان‌ها قرار است با کمک اینترنت و ارتباطات، جهان را از نو تعریف کنند. این نسخه مانند نسخه‌ی پیشین، شما را وادار به نواختن موسیقی می‌کند. در بازی Cytus ربات‌ها جای روح و احساس آدمی را گرفته‌اند و با نواختن موسیقی فقط قادر به بیان احساسات آدم هستند. تمام بازی بر اساس شنیدن صورت می‌گیرد و قدرت شنیداری شما روند صعود بازی به مراحل بالاتر را رقم خواهد زد. درنتیجه باید هر سطح را با شنیدن دقیق صداها و موسیقی‌ها پشت سر بگذارید و ساعت‌ها خود را سرگرم کنید. این بازی شامل خشونتی خفیف است و برای کاربران ۱۵ سال به بالا طراحی شده.

بازی Broken Words PRO

Broken Words PRO یک بازی جدید پازل جستجوی کلمات است که دانش شما را در مورد کلمات انگلیسی و تعاریف آن‌ها به روشی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز افزایش می‌دهد. در این بازی نه‌تنها کلمات جدیدی خواهید آموخت، بلکه در حین انجام بازی مهارت هجی کردن انگلیسی شما ارتقا پیدا می‌کند. صدها کلمه‌ی انگلیسی و تعاریف آن‌ها در این بازی گنجانده شده است.

اپلیکیشن QR & Barcode Scanner PRO

برنامه‌ی QR & Barcode Scanner PRO، به کاربران اندروید کمک می‌کند با دقتی بسیار بالا، بارکد‌ها را اسکن و اطلاعات آن‌ها را به‌دقت استخراج کنند. برای استفاده از این نرم‌افزار، تنها نیاز است اپلیکیشن را فعال و با قرار دادن دوربین روی بارکد و بدون هیچ‌گونه کار اضافه، اطلاعات آن را دریافت کنید. در هر بارکد اطلاعاتی مانند آدرس، لینک سایت محصول، شماره تماس، ایمیل سازنده و … ذخیره شده است که می‌توانید به تمام آن‌ها دسترسی کاملی داشته باشید. علاوه بر کاربردهای ذکرشده، می‌توان از QR & Barcode Scanner PRO برای تأیید اصالت کالاها در فروشگاه‌های مختلف استفاده کرد و از قیمت واقعی اجناس مطلع شد. در هنگام استفاده از QR & Barcode Scanner PRO هیچ‌گونه افت کیفیتی در دوربین به وجود نمی‌آید و فوکوس و میزان زوم به صورتی کاملا خودکار تنظیم می‌شود تا اطلاعات بارکد به‌سرعت شناسایی شوند. پس از اسکن هر بارکد، اطلاعات اسکن‌شده در قسمت تاریخچه ذخیره می‌شود کو می‌توان در هر زمانی به‌راحتی به آن‌ها مراجعه و اطلاعات اسکن های گذشته را مشاهده کرد.

اپلیکیشن BabyBook Journal

BabyBook Journal – Baby Tracker & Newborn Diary یک ابزار کارآمد برای زوج‌های جوانی است که به‌تازگی خانواده تشکیل داده‌اند و نوزادشان به ‌دنیا آمده است. این اپلیکیشن ابزارهای زیادی دراختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند با برنامه‌ی مرتب و مشخصی فعالیت‌های نوزاد خود را مدیریت و تمام حالت‌ها و کارهای نوزادشان را ثبت کنند تا یک گزارش کامل برای ارائه به پزشک فراهم و خاطرات مربوط به فرزندشان را با تاریخ دقیق نگه‌داری کنند. درواقع مهم‌ترین هدف این اپلیکیشن، کمک‌رسانی به شکل‌گیری و بهبود عادت‌های رسیدگی والدین به نوزاد است تا استرس و نگرانی‌های احتمالی را کنترل کنند و از انتقال آن به نوزاد جلوگیری شود. ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل تقویم رویداد برای ثبت علائم پزشکی و سایر پیشامدهای روزانه می‌شود. 

مجموعه آیکون Stony

 Stony اپلیکیشنی برای دسترسی به یک مجموعه آیکون با طراحی جذاب است که بیش ‌از ۲۷۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند آیکون اختصاصی درخواست کنند و با وجود اینکه درخواست آیکون محدودیت دارد؛ اما با هر به‌روزرسانی محدودیت درخواست آیکون برداشته می‌شود. کاربر علاوه ‌بر آیکون‌های متنوع، به حدود ۲۰۰ تصویر پس‌زمینه‌ی باکیفیت نیز دسترسی خواهد داشت. پیش‌ از اجرای آیکون‌ها کاربر قادر است ازطریق داشبورد اپلیکیشن، پیش‌نمایش آن‌ها را ببیند یا حتی آیکون‌ مد نظر خود را جست‌وجو کند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون‌های سیستم‌عامل داشته باشد؛ مانند Nova Launcher. 

اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar

اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar یک برنامه برای ایجاد میان‌بر به‌منظور تنظیم میزان صدای گوشی است. این برنامه به شما امکان می‌دهد صدای تماس، زنگ یا پخش آهنگ گوشی را به‌سرعت کم یا زیاد کنید و نیازی به فشردن دکمه‌های فیزیکی نخواهید داشت. این برنامه‌ی کاربردی تنها ۱۵۰ کیلوبایت حجم دارد و با رابط‌ کاربری ساده‌، گزینه‌های زیادی برای شما فراهم می‌کند. 

بازی Mystery Tiles

Mystery Tiles یک بازی فکری است که در آن باید کاشی‌ها را برگردانید تا تصویر پنهان‌شده در پشت آن‌ها را حدس بزنید. درواقع  زمانی امتیاز دریافت می‌کنید که تصویر را درست حدس زده باشید؛ بنابراین هرچه کاشی‌هایی که برمی‌گردانید کم‌تر باشد، تعداد سکه‌ی بیشتری دریافت خواهید کرد. در نظر داشته باشید که تعداد حرکات حد مشخصی دارد و باید در انتخاب کاشی‌ها حساسیت به‌ خرج دهید. همچنین درصورت حدس نادرست، از سکه‌های شما کاسته می‌شود. 

بازی Up and Down: Gems

Up and Down: gems  یک بازی فکری است که دستگاهی رمزآلود را دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌وسیله‌ی آن بتواند الماس و جواهرات درون سیاه‌چاله را جمع‌آوری کند. فقط باید از جهت‌های بالا و پایین برای کنترل دستگاه استفاده شود و تمام الماس‌ها جمع‌آوری شود تا به مرحله بعدی راه پیدا کنید.

اپلیکیشن ‎Do.List: To Do List Organizer

اپلیکیشن do.list to do list organizer، اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید برنامه‌های زندگی خود را اعم از لیست مواد غذایی، لیست خرید، لیست ایده‌ها و… در لیست‌های امروز، فردا و بعدا برنامه‌ریزی کنید. این اپلیکیشن برای سازماندهی تمام لیست‌های زندگی کاربرد دارد و الگویی جدید برای افرادی است که زندگی پرمشغله‌ای دارند. این برنامه به شما می‌آموزد که انجام دادن لیست‌های طولانی طاقت‌فرسا است. اگر لیست امروز شما بیش از پنج وظیفه باشد، پیامی دریافت خواهید کرد که شما را به کوتاه کردن لیست خود ترغیب می‌کند.

اپلیکیشن Rain Drop Catcher

این برنامه‌ برای آن‌ها که روز سختی داشته‌اند، گزینه‌ی مناسبی است تا به وسلیه‌ی آن بتوانند عکس‌العمل‌های غیرارادی انگشتان خود را با آبیاری گیاهان آزمایش کنند. کافی است تا روی صفحه‌ی این برنامه ضربه بزنید تا قطره‌های باران ایجاد شوند. سپس شیر آب را بچرخانید تا قطره‌های روی گیاهان قرار بگیرند.

اپلیکیشن DotPass Passwords

DotPass Passwords برنامه‌ای برای تولید و بازیابی رمزهای عبور است. شما یک الگوی گرافیکی را در یک شبکه‌ی نقطه‌ای با یک متن ساده وارد می‌کنید (مانند فیس بوک، ایمیل کاری یا هر چیزی که برای شما منطقی است) و سپس برنامه یک رمز عبور بر اساس این ترکیب منحصر‌به‌فرد ایجاد می‌کند. ایده این است که به خاطر سپردن الگوی گرافیکی و کلمات ساده بسیار راحت‌تر از رمزهای عبور قوی است. برخلاف سایر راه‌حل‌ها، گذرواژه‌های شما هرگز در دستگاه شما ذخیره نمی‌شوند. بنابراین هیچ اطلاعاتی برای رمز عبور در برنامه وجود ندارد که بتواند سرقت شود یا از دست برود.

اپلیکیشن SavingsApp: Checkbook

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید اطلاعات حساب را منظم مرتب نگه دارید، SavingsApp: Checkbook برای شما طراحی شده است. این برنامه باعث می‌شود تمام حساب‌های شما منظم و سازمان یافته باشد. معاملات برنامه‌ریزی شده به شما امکان می‌دهد که معاملات تکرار شده در یک بازه‌ی زمانی منظم مانند قبض‌ها را به‌راحتی دنبال کنید. بااین‌حال این برنامه‌ی پس انداز ساختاری به شما تحمیل نمی‌کند و هر طور که دوست دارید می‌توانید از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد از این برنامه برای حساب‌های تجاری و شخصی استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن ۷ Minute Workout: Lose Weight

یک اپلیکیشن ورزشی با تمرکز بر تمرین روزانه ۷ دقیقه‌ای است. این اپلیکیشن یک برنامه‌ی ۳۰ روزه ارائه می‌کند و کاربر فقط باید روزانه ۷ دقیقه تمرین‌های برنامه را انجام دهد تا درنهایت بعد از یک دوره‌ی ۳۰ روزه وضعیت ماهیچه‌ها و آمادگی جسمانی او به سطح مطلوبی برسند. این اپلیکیشن شامل ۳۵ تمرین با سطوح مختلف سختی می‌شود که ازطریق ویدئوهای انیمیشنی سه‌بعدی آموزش داده خواهند شد؛ همچنین امکان بررسی گزارش پیشرفت و نمایش تایمر و… از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن به‌شمار می‌روند. 

اپلیکیشن Pedometer Plus

یک برنامه‌ی بسیار کاربردی برای نمایش مسافت طی‌شده توسط کاربر روی ساعت‌های هوشمند اپل است. این اپلیکیشن روی گوشی آیفون نصب می‌شود و می‌تواند به‌طور مداوم و درکنار نمایش زمان، میزان مسافت طی شده را روی ساعت هوشمند اپل نشان دهد. 

بازی Endless Archery: Chill & Shoot 

بازی تیراندازی با کمان با گرافیک ساده و حجم بسیار کم است که در آن کاربر فقط باید نشانه‌ها را هدف بگیرد و با کسب امتیاز یک مرحله، به مرحله‌ی بعدی برود. تیرهای شعله‌ور، سیستم هدف‌گیری زمانی، سرعت‌های مختلف باد در جهات متفاوت و… ازجمله چالش‌های این بازی سرگرم‌کننده هستند. 

اپلیکیشن Melodist – Let Photos Sing 

اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی جادویی موسیقی است که امکان می‌دهد عکس‌های خود را به موسیقی تبدیل کنید. این برنامه با کمک بررسی رنگ‌ها (Hue) و اشباع‌سازی‌ها (Saturation) و روشنایی (Brightness) در هر عکس، حس‌وحال، گام موسیقی، آکورد و ملودی آهنگ متناسب با آن عکس را به‌صورت خودکار ایجاد می‌کند و عکس را در قالب موسیقی پخش خواهد کرد. به‌عبارت‌دیگر، این اپلیکیشن ابزار تبدیل زیبایی تصویری به زیبایی شنیداری است. حین پخش موسیقی نیز، تصویر متحرک متناسبی به‌نمایش درخواهد آمد. درواقع، اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی هنری و خلاقانه‌ی چندرسانه‌ای است که می‌تواند الهام‌بخش آهنگسازان باشد و با ملودی‌های آرامش‌بخش خود، استرس را از کاربر دور کند.

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن نیز شامل تایمر خواب، سه جلوه‌ی انیمیشنی متفاوت، تنظیم سرعت پخش و… می‌شوند. همچنین ملودی‌های این اپلیکیشن را می‌توان به‌صورت صدا یا ویدئو یا فایل MIDI خروجی گرفت و در برنامه‌های دیگر استفاده کرد. 

اپلیکیشن Qwerty Typing Races

یک اپلیکیشن برای تمرین مهارت تایپ کردن با گوشی آیفون است. درواقع، این اپلیکیشن به‌صورت بازی است و کاربر می‌تواند از بین حالت‌های مختلف و باتوجه‌به سطح مهارت تایپ خود انتخاب کند که در چه حالتی به رقابت با سایر افراد بپردازد. 

اپلیکیشن Fonts Changer Custom Keyboard

اپلیکیشن کیبورد که امکان تغییر فونت را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از کیبورد این اپلیکیشن در پلتفرم اینستاگرام، فونت نوشته‌های خود را به حالت دلخواه تبدیل کنند. در این کیبورد انواع و اقسام فونت‌ها تعبیه شده است و کاربران قادر هستند پیش‌از ارسال نهایی نوشته، فونت را در حالت پیش‌نمایش مشاهده کنند. 

اپلیکیشن Password Secure Manager PRO

امروزه یکی از مشکلات کاربران افزایش تعداد حساب‌های کاربری مختلف است که مدیریت رمزهای عبور و به‌خاطرسپاری را بسیار دشوار می‌کند. از‌این‌رو، اپلیکیشن‌هایی طراحی شدند که کار مدیریت رمز‌های عبور را آسان می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند تا رمز های عبور خود را در آن وارد کنند و درزمان نیاز به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. 

بازی AR Gun – AR Gun Game Library

 بازی‌های واقعیت افزوده هرروز برتعدادشان افزوده می‌شود. این بازی با تلفیق دنیای مجازی بازی و دنیای واقعی تجربه‌ی جدیدی برای کاربران به‌همراه خواهد داشت. یک بازی اکشن که در آن باید با دشمن مبارزه کنید تا جان خود را نجات دهید.

اپلیکیشن QR + BarCode Scanner

اپلیکیشن QR + BarCode Scanner یک برنامه‌ی ساخت و اسکن کد‌های QR است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید کد‌های QR شخصی‌سازی‌شده با رنگ و تم مدنظر خود بسازید. این برنامه از کدهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. برای مثال می‌توان به UPCE یا Code39 یا EAN13 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین با فعال‌سازی قابلیت مدیریت برخی داده‌های مشخص مثل لینک‌ها، ایمیل‌ها، محصولات، آدرس‌ها، شماره‌تلفن‌ها و… قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال فوری آماده کند. به‌خاطر داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ایجاد یا اسکن می‌شوند در تاریخچه‌ی برنامه به‌صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می‌تواند از این طریق به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

بازی Sabertooth Multuplayer Survival Simulator

اگر به حیوانات پیش‌از تاریخ که چندین هزار سال قبل زندگی می‌کردند علاقه دارید این بازی می‌تواند برای شما جذاب باشد. این بازی اکشن محل مبارزه‌ی انواع حیوانات وحشی منقرض‌شده برای بقا است. یکی از ویژگی‌های مهم بازی امکان اجرای آن به‌صورت مولتی‌پلیر با دوستان است که بر جذابیت بازی خواهد افزود. گرافیک بازی شاید آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته باشد؛ بنابراین اندکی از جذابیت بازی می‌کاهد. ازسویی دیگر اما، نکته‌ی جالب توجه این است که می‌توان این بازی را روی دستگاه‌های دارای آیفون با آی‌او‌اس ۷ به بالا اجرا کرد.

اپلیکیشن Photo Power Tools

 یک برنامه‌ی کامل ویرایش عکس با فیلترهای جدید و جذاب که به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده عکس‌های ویرایش‌شده توسط این برنامه بسیار متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده‌اید. ازجمله ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن می‌توان به بهینه‌ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به‌نمایش درخواهد آورد یا مجموعه فیلترهای بهبود رنگ‌ها که تجربه‌ی جدیدی از ویرایش عکس را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

اپلیکیشن Watch Notes by FlickType

اپلیکیشنی کاربردی برای مدیریت و نوشتن نوت‌ها ازطریق اپل واچ است. برای بهره‌مندی از این اپلیکیشن باید گزینه‌ی Sync نوت‌ها در iCloud را فعال کنید تا نوت‌های موجود در گوشی آیفون، روی ساعت هوشمند نیز دردسترس قرار بگیرند. علاوه‌بر ایجاد یادداشت جدید یا ویرایش متن یادداشت‌های از قبل نوشته شده، با فشردن طولانی دکمه‌ی + روی ساعت هوشمند، امکان انتخاب رنگ برای نوت‌ها نیز نشان داده خواهد شد تا ازبین رنگ‌ها انتخاب کنید و براساس اولویت کارهای روزانه‌ی خود را طبقه بندی کنید.

اپلیکیشن Superb IQ – Brain Test

اپلیکیشنی برای اندازه‌گیری ضریب هوشی است که ازطریق آزمون‌های علمی و اصولی IQ کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. آزمون درون این برنامه توسط کارشناسان طراحی شده است و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد. بعد از اتمام آزمون رتبه‌ی جهانی کاربر در مقیاس جهانی به‌نمایش درخواهد آمد.

اپلیکیشن GPS Navigation & Maps

یک اپلیکیشن مسیریابی که می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی باشد. در این برنامه با دانلود نقشه‌ها قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت، مسیریابی را به‌صورت آفلاین انجام دهید و موقعیت مکانی خود را در نقشه پیدا کنید. دستیار صوتی اپلیکیشن به شما کمک می‌کند در زمان رانندگی نیز بتوانید از هدایت اپلیکیشن بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن، نقشه‌های جذاب سه‌بعدی دارد و رابط کاربری آن با ظرافت خاصی طراحی شده است. همچنین، نقشه‌های این برنامه، دوربین‌های کنترل سرعت را نیز نشان می‌دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.