دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در سخنرانی خود در همایش مدیران شرکت بیمه تجارتنو به اهمیت برنامهریزی آینده پژوهانه در شرکتهای بیمه و توجه به تخمین تکنیکال حق بیمه تولیدی در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شرکتهای بیمه اشاره داشتند.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در ادامه ضمن مقایسه ضریب نفوذ بیمه طی ۵ سال اخیر و چالشهای توسعه بازار و فروش در شرکتهای بیمه اذعان داشتند که تعادل بین فعالتهای بیمهگری، بازاریابی، قیمتگذاری منصفانه و سودآوری شرکتهای بیمه چالش مهم پیش روی آنها جهت رشد و بهبود مستمر این شرکتها است.