• امروز : دوشنبه - ۱۲ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فعالان بازار سرمایه در انتظار راه اندازی «بازار رسمی نقره» هستند/ معاملات نقره هم مانند طلا، رسمی و شفاف می شود اعلام فرایند انتخاب مدیران عامل بورس‌ها/ مجامع فرابورس، بورس انرژی و بورس تهران، برای انتخاب هیات مدیره جدید برگزار شده است/ هیأت مدیره هر یک از بورس‌ها می‌بایست مدیرعامل پیشنهادی خود را برای طی فرآیند تایید صلاحیت حرفه‌ای به سازمان بورس معرفی کند صندوق اعتماد تمدن: پیشتاز بازدهی هفتگی صندوق‌های مختلط مراسم تودیع و معارفه اعضای ‌هیئت‌مدیره بیمه نوین برگزار شد زنگ بیمه در زاهدان با حضور بیمه تعاون نواخته شد حمایت و تامین مالی فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین اولویت های پست بانک ایران است با حضور مدیرعامل بانک‌آینده از باشگاه مشتریان همراه‌کارت رونمایی گردید کسب ۵ مقام برتر توسط بانک سامان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نواختن زنگ بیمه در مدارس ابتدایی تهران پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت ۱۳آذر ماه (روز بیمه) پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت روز جهانی معلولان

1

اهدا نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری به بانک پاسارگاد

  • کد خبر : 97842
  • 10 آذر 1403 - 14:58
اهدا نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری به بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در ادامه افتخار آفرینی‌های خود، در مراسمی که با حضور دکتر منوچهر متکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری رئیس کمیسیون ویژه و جهش تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر مالک حسینی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برخی مسئولان و مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در روز سه‌شنبه مورخ ۰۶آذرماه۱۴۰۳ با ‌عنوان بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران (اجلاس اعتماد مشتریان) برگزار شد، موفق به کسب “نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری” گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد؛ در این مراسم که توسط دبیرخانه اجلاس اعتماد مشتریان و با همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های موفق برگزار شد، نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری، پس از ارزیابی سازمان‌ها از نظر شاخص‌های تخصصی صنعت بانکداری، سوابق و افتخارات کسب شده توسط آن‌ها به سازمان برگزیده اهدا شد، که بانک پاسارگاد موفق به کسب این عنوان گردید. 
گفتنی است اجلاس اعتماد مشتریان با هدف معرفی معتبرترین و مورد اعتمادترین شرکت‌ها، به‌خصوص بانک‌ها و مؤسسات مالی، از فعالان صنایع با توجه به شاخص‌های تخصصی هم‌چون رشد، پایداری و عملکرد مطلوب در زمینه‌هایی مانند ایجاد اشتغال، رفع نیاز مشتریان، حفظ کیفیت و ارتقا آن در خدمات بانکی، پایداری در ارائه خدمات بانکی در شرایط تحریم، جلب رضایت مشتریان و استفاده از فن‌آوری‌های نوین و وضعیت رقابتی تجلیل و تقدیر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.