• امروز : دوشنبه - ۱۲ آذر - ۱۴۰۳
3

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

  • کد خبر : 97150
  • 26 آبان 1403 - 15:52
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

بانک سامان، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان از چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سامان رسانه، در چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور شرکت‌ها و موُسسات بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد، بانک سامان توانست با کسب حدنصاب لازم در شاخص‌های مورد بررسی توسط کمیته داوری، تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان را از آن خود کند. بانک سامان در حالی موفق به دریافت این تندیس شد که این بانک اهمیت ویژه‌ای برای ثبت، پیگیری و پاسخ به خواسته‌های مشتریان قائل است. به نحوی که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، واحد رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان پاسخگوی بیش از ۱۹ هزار تماس مشتریان بوده است. همچنین اداره رسیدگی به صدای مشتریان به عنوان متولی اصلی پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان از بانک سامان، در این مدت نزدیک به ۴ هزار خواسته مشتریان را از کانال‌های مختلف دریافت، مورد بررسی و پاسخ داده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.