• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

انهدام بیش از ۱۸ میلیارد ریال کالای غیربهداشتی توسط اموال تملیکی استان تهران

  • کد خبر : 35222
  • 22 دی 1400 - 12:12
انهدام بیش از ۱۸ میلیارد ریال کالای غیربهداشتی توسط اموال تملیکی استان تهران

رضا بهرامی مدیر اموال تملیکی استان تهران، از انهدام ۳۵ تن کالای غیربهداشتی خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، وی در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای قانون و وظایف حاکمیتی پس از وصول دستورات و آراء مراجع قضایی و تعزیراتی مبنی بر معدوم نمودن برخی کالاهای متروکه و قاچاق و همچنین وصول تاییدیه از وزارت بهداشت، سازمان استاندارد و سایر سازمان‌های ذیربط مبنی بر عدم قابلیت مصرف و لزوم امحاء این قبیل کالاها که برای سلامت جامعه مضر است، ۱۶۸ ردیف انواع کالا از چرخه مصرف خارج شد.

بهرامی افزود: ارزش این کالاها بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده که با حضور و نظارت نمایندگان سازمان‌های ذیصلاح با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های زیست محیطی اقدام گردید.

مدیر اموال تملیکی استان تهران عنوان کرد: عمده این کالاها شامل انواع  لوازم آرایشی بهداشتی بوده که فاقد مجوزهای بهداشتی و استاندارد بودند.

بهرامی در ادامه با اشاره به موضوع اختصاص دادن سه باب از انبارهای جنوب تهران به سازمان اموال تملیکی جهت نگهداری بخشی از کالاهای سرمایه‌ای و بادوام تصریح کرد: تعمیرات ضروری انبارهای گمرک جنوب به پایان رسیده و با استقرار شبانه روزی حفاظت فیزیکی حراست، ورود و چیدمان کالا در این انبارها شروع شده است.

وی همچنین در خصوص وضعیت اموالی که از طریق مزایده و حراج به فروش رفته تاکید کرد: با تلاش جهادی پرسنل مدیریت، صدور حواله و تحویل ۷۳۴ پارتی فرش دستباف مربوط به حراج حضوری فوق العاده استان تهران و همچنین تحویل اقلام حراج و مزایده الکترونیک به خریداران در حال انجام است. از سوی دیگر بازدید از کالاهای مطرح شده در سومین حراج حضوری پیش رو که روز شنبه مورخ ۲۵ دیماه سالجاری برگزار می‌شود نیز در این مجموعه درجریان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.