• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

انقلاب اسلامی احیاء‌کننده کرامت انسانی بود

  • کد خبر : 9013
  • 20 بهمن 1399 - 18:44
انقلاب اسلامی احیاء‌کننده کرامت انسانی بود

رییس هیئت‌مدیره بانک دی در مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت بازخوانی صحیح ارزش‌های اصولی انقلاب بر مدار احیای کرامت انسانی تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بانک دی، مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس‌هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی برگزار شد.
در این مراسم، غلامرضا خلیل ارجمندی با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب و تبریک چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: بسیاری از تحلیل‌گران انقلاب‌ اسلامی در تحلیل‌های خود در مورد علل و ریشه‌های وقوع انقلاب در ایران، مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را سرمنشاء بروز انقلاب می‌دانند در حالی‌که بازخوانی صحیح و اصولی ارزش‌های اولیه انقلاب و مشاهده بازنمود آن‌ها در شعارهای مردم نشان می‌دهد که انقلاب ایران بیش از این‌ها، یک انقلاب فرهنگی و با هدف احیاء عزت و کرامت انسانی بود.
وی افزود: مهمترین دلیل دشمنی‌های آشکار و نهان دولت‌های غربی با انقلاب ایران در قالب انواع تحریم‌ها و تحمیل جنگ هشت ساله نیز این بود که انقلاب ایران یک پدیده نوین در قرن بیستم را رقم زد که با آرمان‌ها و ارزش‌های انسانی متعالی و داعیه درانداختن طرحی نو در عالم و آدم، گفتمان سکولار غربی و شرقی را به چالش کشیده بود.
ارجمندی با اشاره به لزوم تحکیم وحدت در جامعه و تاثیر آن در استمرار انقلاب تصریح کرد: اگر وحدت و همدلی مردم نبود، نهال نوپای انقلاب در همان ابتدای جنگ از میان می‌رفت.
رییس هیئت‌مدیره با تاکید بر لزوم الگوگزینی از سبک‌ مدیریت جهادی انقلاب در جامعه و سازمان‌های امروزی گفت: الگوی مدیریت جهادی اوایل انقلاب که فارغ از روابط عمودی خشک و مبتنی بر اخلاق، دینداری، احترام و شور خدمت بود، یک نمونه موفق در مدیریت است که اگر به درستی در نظام اداری پیاده شود ضامن رشد و بهره‌وری سازمان‌ها می‌شود.
وی افزود: در بانک دی نیز به خاطر جامعه هدف ویژه آن که همانا خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، لزوم پیاده‌سازی ارزش‌های انقلابی مانند صبوری، اخلاق‌مداری و ارزش‌باوری در منظومه فرهنگ سازمانی بانک و کدهای رفتاری کارکنان یک ضرورت اساسی است که می‌بایست نمود آن را در عملکرد روزانه و تعامل همکاران با مشتری مشاهده کنیم.
ارجمندی در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت بانک دی گفت: در طول یک سال گذشته در سایه همدلی و همت جمعی تمامی همکاران و با برنامه‌ریزی‌‌های دقیق انجام شده در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات، فروش املاک و دارایی‌های مازاد و …، شاهد بهبود و رشد چشمگیر شاخص‌های کلیدی و عملکردی بانک بودیم که امیدورام در ادامه مسیر نیز با انجام اقدامات موثر شاهد توسعه دستاوردهای بانک باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.