• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

انتشار اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 26577
  • 17 مهر 1400 - 18:37
انتشار اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویی در سال ۱۴۰۰

موضوعات پیشنهادی اعضای هیات علمی، میزهای تخصصی پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه، جهت تدوین پایان‌نامه و رساله دانشجویی در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در سال تحصیلی۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه جهت تدوین پایان‌نامه‌/رساله دانشجویی در سال تحصیلی جاری تعیین و در قالب فراخوان به جامعه و صنعت ارسال شد. در این فراخوان اعضای هیات علمی و میزهای تخصصی پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه آرمان، دانا، کوثر، نوین، تعاون، سرمد، پارسیان، البرز و ما، موضوعات پیشنهادی خود را برای تدوین پایان‌نامه/رساله دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام کردند.
پژوهشکده بیمه در راستای گسترش پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در حوزه موضوعات بیمه‌ای و به‌منظور استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت تحقیقاتی دانشگاه‌ها، از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع آن‌ها در راستای فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه قرار گیرد به دو شیوه مشارکتی و مستقل حمایت می‌کند. در حمایت مشارکتی، اعضای هیات علمی پژوهشکده یا پژوهشگران صنعت بیمه، با لحاظ شرایط دانشگاه محل تحصیل دانشجو، به‌عنوان استاد راهنمای دوم یا استاد مشاور در تیم هدایت پایان‌نامه حضور خواهند داشت و در حمایت به شیوه مستقل، بدون مشارکت اعضای هیات علمی پژوهشکده یا صنعت بیمه از پایان‌نامه‌ حمایت صرف، به عمل خواهد آمد.
جهت اطلاع از لیست عناوین پیشنهادی به نشانی https://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5132/page/ مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.