• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

امکان افزایش سرعت پیام‌های صوتی به‌زودی به واتساپ اضافه می‌شود

  • کد خبر : 15333
  • 03 خرداد 1400 - 12:20
امکان افزایش سرعت پیام‌های صوتی به‌زودی به واتساپ اضافه می‌شود

اینطور که به نظر می‌رسد، واتساپ قرار است به‌زودی به یکی دیگر از قابلیت‌های خوب پیام‌رسان‌های رقیب یعنی کنترل سرعت پیام‌های صوتی مجهز شود.

در حال حاضر هستند پیام‌رسان‌هایی که امکان افزایش سرعت پخش پیام‌های صوتی را به کاربر می‌دهند اما خب این قابلیت تا به این لحظه در واتساپ در دسترس نیست و کاربر مجبور است با همان سرعتی که شخص مقابل صحبت می‌کند، به پیام صوتی وی گوش دهد. اما اینطور که به نظر می‌رسد، به‌زودی امکان کنترل سرعت پیام‌های صوتی به این پیام‌رسان محبوب اضافه خواهد شد.

عادت‌های مختلف باعث می‌شد برخی از کاربران آهسته‌تر از برخی دیگر صحبت کنند و عده‌ای نیز سریع‌تر گوش دهند. این موضوع باعث شده وقتی پیام صوتی با سرعت پایین به کاربر ارسال می‌شود، وی مجبور باشد تمام آن را با همان سرعت کم گوش دهد. با علم بر این موضوع، واتساپ تصمیم گرفت قابلیتی را برای کنترل سرعت پیام‌های صوتی به اپلیکیشن خود اضافه کند.

این قابلیت اما اکنون برای کاربرانی که از نسخه‌ی بتای واتساپ استفاده می‌کنند در دسترس است و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه‌ی رسمی آن به نسخه‌ی اصلی اپلیکیشن باشیم. این قابلیت توسط بسیاری از کاربران دیده و تایید هم شده. بنابراین اینکه واتساپ واقعا اضافه کردن آن به اپلیکیشن را در سر دارد حقیقت دارد.

در بین سرعت‌هایی که کاربر می‌تواند به آن‌ها سوییچ کند، ۱.۰x و ۱.۵x و ۲.۰x دیده می‌شود که کنار همان پیام صوتی ارسال شده ظاهر می‌شود. اینکه آیا بتوان سرعت پیام‌ها را کاهش داد به نظر نمی‌رسد در قابلیت جدید گنجانده شده باشد اما خب امیدواریم این اتفاق رخ دهد. چون برخی از کاربران وقتی با سرعت بالایی با آن‌ها صحبت می‌کنید، متوجه نمی‌شوند و خب وجود قابلیتی برای کاهش سرعت پیام‌های صوتی می‌تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

این قابلیت فعلا برای نسخه‌ی رسمی اپلیکیشن منتشر نشده، حتی برای آن دسته از کاربرانی که نسخه‌ی ۲.۲۱.۹.۴ این اپلیکیشن را که دیروز هم منتشر شده در اختیار دارند. این در حالی است که برخی از کاربران گزارش داده‌اند چنین گزینه‌ای از یک ماه قبل برایشان فعال بوده. بنابراین به نظر می‌رسد واتساپ فرایند عرضه‌ی آن را آغاز کرده منتها کمی طول می‌کشد تا همه‌ی کاربران بتوانند آن را دریافت کنند. به همین خاطر اگر طی آپدیت‌های آینده هم نتوانستید به این قابلیت دسترسی داشته باشید، نگران نباشید. به‌زودی آن را دریافت خواهید کرد.

تغییرات مثبت دیگری که در آخرین نسخه‌ی بتای واتساپ صورت گرفته شامل پیش‌نمایش بزرگ‌تر برای ویدیو و تصاویر و گزینه‌ی ارسال پیام‌های محو شونده در گروه‌ها می‌شود. به نظر می‌رسد واتساپ قصد دارد آرام آرام، با تجهیز به قابلیت‌های بسیار خوب پیام‌رسان‌های رقیب، محبوبیت خود را بین کاربران افزایش دهد. البته در حال حاضر هم میزان محبوبیت این پیام‌رسان بالا هست حال اینکه موفق خواهد شد میزان آن را افزایش دهد یا خیر موضوعی است که باید منتظر ماند تا مشخص شود.

باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که قابلیت کنترل سرعت پیام‌های صوتی واتساپ در دسترس هست منتها ظاهرا کمی زمان می‌برد تا تمام کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.