• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

امکان ارزیابی و پرداخت خسارت آنلاین در بیمه‌ تجارت‌نو

  • کد خبر : 33216
  • 30 آذر 1400 - 13:24
امکان ارزیابی و پرداخت خسارت آنلاین در بیمه‌ تجارت‌نو

مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو اظهارکرد: درحال حاضر به‌ طور میانگین یک سوم ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه اتومبیل در این شرکت به صورت آنلاین انجام می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو:”وحید دانش‌کیا”،گفت: بیمه تجارت‌نو با توجه به دانش مدیریت ریسک در تلاش است تا برمبنای مدیریت ریسک در رشته بیمه شخص ثالث حرکت کند و سعی بر این است که از پرتفوها با ریسک‌های بالا که تحت پوشش قراردادن آنها صحیح نیست دوری شود.

وی، اذعان داشت که در بیمه‌نامه بدنه هم باتوجه به اینکه نرخ‌های حق بیمه در اختیار شرکت بیمه است با درنظر گرفتن مدیریت ریسک در قیمت‌گذاری و دوری از یکسری پرتفوها تلاش شده تا بهترین نتیجه‌ها گرفته شود که تا کنون خوب جواب داده، اما مواردی همچون گران شدن قطعات و اجرت تعمیر خودرو باعث شد این مدیریت ریسک تحت الشعاع قرار گیرد.

مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان اینکه مدیریت ریسک سبب شد تا بیمه‌های شخص ثالث شرکت متبوع وی نسبت به میانگین صنعت بیمه در وضعیت خوبی قرار بگیرد.”، افزود: آمارها نشان می‌دهد که ۲۵ تا ۳۰ درصد سبد پرتفوی شرکت‌های بیمه در بخش ثالث است که این رقم در بیمه تجارت‌نو حدود ۲۵ درصد است.

دانش‌کیا، بیان کرد: از سال ۹۸ همزمان با بوجود آمدن شرایط کرونایی با همکاری شرکت ارزیابی خسارت همراه بیمه خلیج فارس وارد فاز بازدید آنلاین در مورد بیمه‌های بدنه و بازدید و ارزیابی خسارت ثالث و بدنه خودروها شدیم و شرکت بیمه تجارت‌نو در عمل به عنوان اولین شرکت بیمه به این مقوله ورود و این خدمت را ارائه کرد.

وی، با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو سعی دارد تا در تحول دیجیتال پیشرو باشد.”، گفت: پیش از کرونا بیمه تجارت‌نو به سمت راه اندازی اپلیکیشن رفته بود، کرونا موجب تسریع در اینکار شد و از سال ۹۸ اولین شرکتی بود که به صورت واقعی ارزیابی خسارت را از طریق سیستم آنلاین انجام داد بنحوی که هیچ نیازی به مراجعه ارزیاب یا مراجعه طرفین حادثه به شرکت نباشد، نه اینکه فقط ثبت خسارت و نوبت دهی انجام دهد. در حال حاضر هم اپ “بنو” ارائه شده که اعلام و ارزیابی خسارت فقط بخشی از آن است و خدمات قابل توجهی از طریق آن در دسترس است.

مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو، درخصوص اقبال جامعه نسبت به سیستم ارزیابی و پرداخت خسارت آنلاین چگونه است؟، گفت: گروه سنی خاصی به سمت روش‌های آنلاین می‌آیند و برخی از گروه‌های سنی هم تمایل به استفاده از روش‌های سنتی دارند علاوه براین یکسری محدودیت‌ها همچون در دسترس نبودن اینترنت در همه جا هم مطرح است.

دانش‌کیا، ادامه داد: درحال حاضر به طور میانگین یک سوم ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه اتومبیل در شرکت بیمه تجارت‌نو به صورت آنلاین انجام می‌شود و باتوجه به کارایی و سهل الوصول بودن آن، مردم را به استفاده از این خدمات تشویق می‌کنیم.

وی تصریح کرد: البته سیستم‌های ارزیابی قبل یعنی ارزیابی به صورت سنتی هم هست، ما به نیاز و خواست مشتری احترام می گذاریم.

مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: امیدواریم دریچه‌ای را به تحول دیجیتال و دیجیتالی شدن ارائه خدمات بیمه‌ای باز کنیم و تمام پروسه درخواست و صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت احتمالی را به صورت دیجیتالی در اختیار بیمه‌گذاران و زیاندیدگان قراردهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.