• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه‌ای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیمه دانا

  • کد خبر : 48348
  • 01 تیر 1401 - 15:19
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه‌ای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیمه دانا

تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیمه دانا در راستای اجرای نظام رفاهی و تسهیلات حمایتی برای معلمان منعقد شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در ادامه همکاری بیمه‌ای بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش، در روز ۳۰ خردادماه سال‌جاری طی مراسمی با حضور مدیران شعب استان البرز بیمه دانا و مدیرکل آموزش و پرورش این استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه درمان تکمیلی بین طرفین امضاء شد.
با تبادل این تفاهم‌نامه همکاری از این پس کارکنان آموزش و پرورش استان البرز تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند و مقرر شد قرارداد کلیه رشته‌های بیمه‌ای از اول تیرماه به مدت یک‌سال توسط شرکت بیمه‌ دانا اجرایی شود.

رحمان درکی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه تکمیلی فرهنگیان با بیمه دانا خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای فعالیت ۳-۸ بیمه درمان تکمیلی، تدوین و اجرای نظام رفاهی و تسهیلات حمایتی برای معلمان با عنایت به اهتمام وزارت متبوع برای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل، با شرکت بیمه دانا منعقد می‌شود.
گفتنی است، بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بیمه‌ای کشور اخیرا بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش به امضاء رسید و طی آن حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از فرهنگیان و بالغ بر ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش بیمه حوادث دانش‌آموزی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.