• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

افزایش ۱۲ درصدی تولید سرسیلندر در مالیبل سایپا

  • کد خبر : 60659
  • 29 آذر 1401 - 15:24
افزایش ۱۲ درصدی تولید سرسیلندر در مالیبل سایپا

مالیبل سایپا موفق شد با کاهش ۱۲۰ ثانیه ای زمان تولید سر سیلندر و با حفظ شرایط کیفی، تولید این قطعه مهم را ۱۲ درصد افزایش دهد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه های تولید، مهندسی، کیفیت و فنی منجر به کاهش مدت زمان تولید سرسیلندر آلومینیوم شد که طی آن تولید روزانه ۱۸۰ قطعه سرسیلندر به ۱۹۸ قطعه به ازای هر دستگاه افزایش یافت.

بر اساس این گزارش پیش از این تولید سرسیلندرهای آلومینیومی به صورت راهگاه چدنی صورت می گرفت که پس از انجام آزمایش ها و بررسی های مختلف با استفاده از تکنولوژی راهگاه سرامیکی، تولید سرسلیندر افزایش یافت.

اقدام مذکور بر روی دو عدد از دستگاه های ریخته گری سرسیلندر صورت گرفت و سایر دستگاه ها نیز در دست اقدام هستند که در صورت تحقق آن شاهد افزایش بیش از پیش تولید در سالن آلومینیوم مالیبل خواهیم بود.

گفتنی است افزایش تولید سرسیلندر در مالیبل سایپا پس از آن در دستور کار قرار گرفت که افزایش تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا نیاز به این قطعه استراتژیک را بیشتر کرد. بر همین اساس مالیبل سایپا به عنوان تنها زیر مجموعه تأمین کننده قطعات ریختگی گروه سایپا این مأموریت را وظیفه خود دانست تا از این طریق نیازهای گروه به سرسیلندر خام را تأمین کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.