• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

افتتاح و راه‌اندازی اولین بازارچه قطعات یدکی کشور توسط گروه سایپا/ واسطه‌ها در تامین قطعات محصولات سایپا حذف شدند/ ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و دسترسی مستقیم مشتریان به قطعات اصل سایپایدک

  • کد خبر : 15669
  • 05 خرداد 1400 - 22:30
افتتاح و راه‌اندازی اولین بازارچه قطعات یدکی کشور توسط گروه سایپا/ واسطه‌ها در تامین قطعات محصولات سایپا حذف شدند/ ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و دسترسی مستقیم مشتریان به قطعات اصل سایپایدک

اولین بازارچه قطعات یدکی محصولات سایپا با هدف حذف واسطه‌ها و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در ساختمان تاریخی جیپ واقع در خیابان اکباتان تهران راه‌اندازی شد و قرار است این امکان در سایر شهرهای بزرگ نیز عملیاتی شود تا مشتریان گروه خودروسازی سایپا برای تامین قطعات مشکلی نداشته باشند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم افتتاح اولین بازارچه قطعات یدکی در کشور، گفت: حدود ۵۰ درصد از خودروهایی که در سطح کشور در حال تردد هستند، متعلق به گروه خودروسازی سایپا است، از این‌رو ضرورت داشت که شرکت سایپایدک در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم، سطح کیفی خدمات پس از فروش خود را ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه جدی ترین مشکل در ارائه خدمات پس از فروش، تامین قطعه است، اظهارداشت: تا قبل از راه‌اندازی بازارچه قطعات یدکی، تامین قطعات از منابع مختلف انجام می‌شد ولی با افتتاح این بازارچه، مشکل مذکور به پایان خواهد رسید و مجموعه‌های مختلف می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه قطعات مورد نیاز را خریداری کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: هدف از ایجاد بازارچه قطعات یدکی محصولات سایپا این بود که دسترسی مشتریان به قطعات اصلی به راحتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد بازارچه قطعات یدکی مشتری ها می‌توانند قطعات را مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند، تصریح کرد: از آنجا که در این بازارچه قطعات از منابع اصلی تامین می شود و کیفیت مناسبی دارد، این امر سبب خواهد شد تا میزان رضایت مردم از خودروهای مجموعه سایپا افزایش پیدا کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه سایپا یدک، قطعات عرضه شده در بازارچه را از منابع اصلی و معتبر تهیه خواهد کرد، گفت: امیدوار هستم فرآیند ایجاد بازارچه قطعات یدکی که در خیابان اکباتان تهران راه اندازی شد در سایر شهرهای بزرگ هم دنبال شود تا همه به راحتی برای تامین قطعه اقدام کنند و مجبور نباشند برای خرید قطعه به تهران بیایند.

گفتنی است اولین بازارچه قطعات یدکی سایپایدک که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راه اندازی شد با هدف دسترسی آسان به قطعات اصلی و با قیمت مصوب در محل فروشگاه سایپایدک در خیابان اکباتان تهران است و فعالان بازار قطعات یدکی می‌توانند با مراجعه به این بازارچه قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند. بدین جهت در فاز اول مغازه داران سطح شهر می توانند از بازارچه ایجاد شده قطعات را خریداری کنند و در فاز بعدی قرار است این فرصت برای تمام مشتریان محصولات سایپا فراهم شود.

گفتنی است در راه‌اندازی این بازارچه شرکت‌های ایندامین سایپا، رینگ سایپا، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، فنرسازی زر گلپایگان، پلاسکوکار سایپا، صنایع لنت پارسیان پیشرو، بهران موتور گلپایگان، ایدکو پرس، زامیاد، طیف سایپا، سنان شیمی، سایپاپرس، سایپا آذین، سایپا شیشه، سایپا پلوس و سایپا آذربایجان با شرکت سایپایدک همکاری کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.