• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح و بهره‌برداری از طرح های زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد

  • کد خبر : 9082
  • 21 بهمن 1399 - 16:13
افتتاح و بهره‌برداری از طرح های زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد

همزمان با دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل گروه سایپا بهره برداری از طرح های توسعه محصول، زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد آغاز شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، با هدف اجرای برنامه گروه سایپا در حوزه توسعه محصول و به منظور تحقق انتظارات مشتریان، تولید وانت نیسان سال با حضور سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد گروه سایپا و شرکت زامیاد آغاز شد.

از ویژگی‌های این وانت نیسان، می‌توان به افزایش فضای داخل کابین سرنشینان از لحاظ ارگونومی، نصب فرمان دو تکه، استفاده از کفپوش یک تکه کف خودرو، نصب کاورهای ستون‌ها و دیواره‌ها، آینه برقی، کنسول، تقویت نور داخل و پوشش جدید سقف کابین اشاره کرد.

در حوزه توسعه فنی و زیرساختی نیز «مرکز داده زامیاد» که یکی از مجهزترین مراکز مربوط به حوزه فناوری و اطلاعات در سطح گروه سایپا است توسط مدیرعامل سایپا به بهره برداری رسید؛ با راه اندازی این مرکز داده، علاوه بر افزایش سطح پوشش کاربران درون شبکه، روند میزان ورود و خروج داده و اطلاعات نیز تسریع و تسهیل می‌شود.

همچنین رونمایی از کتاب در پیشگاه عاشقان با محوریت نگاهی به زندگی ۱۸ شهید والامقام از شهدای شرکت زامیاد از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور خانواده این شهدای عزیز برگزار شد.

این کتاب شامل خدمات شرکت زامیاد به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، زندگینامه شهدا، خاطرات جانبازان و رزمندگان شاغل به همراه تصاویر برگزیده رزمندگان زامیاد در دوران دفاع مقدس است.

همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا فاز اول پروژه انتقال سیستم‌های مکانیزه سایپا در زامیاد را در حوزه منابع انسانی افتتاح کرد. از ویژگی‌های پیاده سازی این سیستم می‌توان به استفاده پرسنل زامیاد از به روز ترین سیستم‌های مکانیزه جاری سازمانی اشاره کرد.

مرکز خدماتی و رفاهی جدید پرسنل نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور سلیمانی افتتاح شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.