• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

افتتاح شعبه جدید بیمه کارآفرین در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 9161
  • 22 بهمن 1399 - 20:54
افتتاح شعبه جدید بیمه کارآفرین در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

شرکت بیمه کارآفرین در راستای گسترش خدمات بیمه ای و خدمات رسانی مطلوب در سراسر کشور شعبه جدید خود را در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افتتاح کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، شعبه فرودگاه امام خمینی(ره) به عنوان شعبه صدور و خسارت این شرکت در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در محلی مناسب جهت مراجعات بیمه گذاران و همچنین جهت ارائه مشاوره و عرضه انواع بیمه نامه آماده پاسخگویی می باشد.

در مراسم افتتاح این شعبه علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه فروش با تشکر از حضور مدعوین، ابراز امیدواری کرد این شعبه با تلاش خمکاران و ویژگی های خاص شهر فرودگاهی عملکردی مطلوب و رضایت بخشی در جهت اهداف شرکت بیمه کارآفرین راداشته باشد.

مصلح آبادی رئیس هیأت مدیره شرکت، در سخنان خود با تشکر از زحمات شبکه فروش در جهت افتتاح این شعبه به پتانسیل های ویژه این شعبه اشاره نمود.

محمد حیدری مدیرعامل شرکت نیز در ادامه مراسم، ضمن تشریح برنامه های کلان شرکت، تلاش برای رسیدن به پورتفوی پیش بینی شده را بسیار حائز اهمیت دانست. وی همچنین ضمن تأکید بر حسن رفتار با بیمه گذاران و مراجعان در این شعبه، ارائه بهترین خدمات توسط کارکنان بیمه کارآفرین را به بهترین نحو خواستار شد.

در ادامه مراسم، مهندس یادگاریان مدیرکل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در سخنانی از افتتاح این شعبه در شهر فرودگاهی و همکاری و تعامل با بیمه کارآفرین ابراز خشنودی نمود و به تشریح امکانات و ظرفیت های موجود این شهر پرداختند و اظهار امیدواری کرد در این همکاری نتایج مطلوبی در راستای اعتلاء کشور عزیزمان بدست آید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.