• امروز : یکشنبه - ۲۱ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن در سراسر کشور، تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفتند آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحقق طرح‌ نهضت ملی از اولویت‌های اصلی بانک مسکن است مدیرعامل بانک ملت در گفت و گو با شادا: نقش آفرینی بانک ملت در توسعه کشور با تأمین مالی بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک مسکن بوشهر جشنواره کارت‌های هدیه بانک دی آغاز شد الحاق خودروهای جدید به ناوگان پول‌رسان بانک سپه  در صورت تصویب هیات عالی بانک مرکزی، تسهیلات نهضت ملی مسکن افزایش پیدا می کند / با همکاری و تعامل دولت و مجلس سرمایه بانک مسکن در سال آینده ۱۰۰ همت افزایش می‌یابد پاسخگویی تلفنی به مشتریان بانک مسکن در خصوص طرح «پویش» سومین نشست کمیته تعیین نرخ پیشنهادی بیمه‌گران برای بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

0

افتتاح سه شعبه بانک اقتصادنوین در عسلویه، کرج و نارمک

  • کد خبر : 101054
  • 13 بهمن 1403 - 13:17
افتتاح سه شعبه بانک اقتصادنوین در عسلویه، کرج و نارمک

سه شعبه بانک اقتصادنوین در عسلویه، کرج و نارمک که پیش‌ازاین به‌منظور انجام عملیات بازسازی به محل موقت منتقل شده بودند، با اتمام عملیات بازسازی و تجهیز، آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی هستند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شعبه بازار سما (کد ۴۰۲۱) در عسلویه که براساس هویت بصری جدید این بانک طراحی و تجهیز شده از روز شنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در محل قبلی خود به نشانی عسلویه، خیابان دولت، مجتمع تجاری سما پذیرای مشتریان ارجمند خواهد بود.

همچنین شعبه طالقانی کرج (کد ۱۶۰۴) از تاریخ ذکرشده در محل جدید به نشانی کرج، ضلع جنوبی میدان آزادگان، ابتدای خیابان طالقانی شمالی، نبش خیابان بخشداری آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

شعبه میدان نبوت (کد ۱۵۹) در نارمک نیز از تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در محل قبلی خود به نشانی تهران، نارمک، ضلع جنوب غربی میدان نبوت (هفت‌حوض) در خدمت مشتریان ارجمند خواهد بود.

این سه شعبه پیش‌تر فعال بوده و اکنون با بهره‌گیری از هویت بصری جدید بانک اقتصادنوین، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند. این تغییرات در راستای بهبود تجربه مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد فضایی مدرن‌تر و کاربرپسند انجام شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند خدمات بانکی را در محیطی بهینه‌تر و دلپذیرتر دریافت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=101054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.