• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح اولین شعبه اجرا شده منطبق بر ضوابط الگوسازی برند بوک بانک ملی ایران در کردستان

  • کد خبر : 54643
  • 22 شهریور 1401 - 18:03
افتتاح اولین شعبه اجرا شده منطبق بر ضوابط الگوسازی برند بوک بانک ملی ایران در کردستان

اولین شعبه اجرا شده منطبق بر ضوابط الگوسازی برند بوک بانک ملی ایران با حضور محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور، در استان کردستان افتتاح شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور ، طی سفر به استان کردستان گفت: بازسازی و افتتاح شعبه زریوار منطبق با الگوهای جدید بانک ملی ایران  است و می تواند در ارائه سرویس ها و خدمات  ویژه به مشتریان گرانقدر و همچنین حضور فعال و موثر در شهرهای تجاری مرزی موثر واقع شود. 

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور با حضور در چند شعبه در شهر سنندج ازجمله شعب ممتاز سنندج ، میدان آزادی، خیابان حسن آباد، خیابان کشاورز، خیابان آبیدر وخیابان امام خمینی ، ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک ملی ایران به کارکنان دلسوز شعب از فعالیت ها و تلاش های همه همکاران در ارائه خدمات بهینه به مشتریان قدردانی کرد. 

محمدنور آزادی در جلسه ای که به صورت وبیناری و با حضور روسا و کارکنان شعب استان کردستان برگزار شد به تشریح سیاست های و اهداف بانک در بخش جذب منابع ، سپرده ها و نیز کسب سهم مناسب بازار پرداخت . 

در ادامه جلسه، علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب استان کردستان نیز به ارائه گزارشی از وضعیت شاخص های عملکردی استان پرداخت و از همکاران برتر استان تقدیر کرد. 

آزادی در سفر خود به استان کردستان ضمن بازدید از سالن ورزشی بانک ملی ایران در سنندج و و توجه به رفاه و سلامتی همکاران، از نزدیک در جریان برخی نواقص این سالن ورزشی قرار گرفت و رهنمودها و دستور های لازم را جهت رفع نواقص و مشکلات ارائه کرد.

در بخش مهم دیگری از این سفر، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور از شعبه بانک ملی ایران مستقر در گمرک باشماق مریوان بازدید کرد و  با اشاره به اینکه این مرز امسال، برای اولین بار به عنوان یکی از مرزهای خروجی کشور جهت زائرین اربعین به کشور عراق در نظر گرفته شده است ، بر ضرورت خدمت رسانی خاص به زائران و فراهم کردن امکانات و تجهیزات بانکی لازم تاکید کرد.  

گفتنی است جدا از ارائه خدمات ریالی – ارزی شعبه در پایانه های مسافری و تجاری ، در مرز باشماق مریوان، یک واحد سیار بانک ملی ایران با امکانات و تجهیزات ویژه ، در محوطه پایانه گمرک مستقر شده است.

 آزادی در بخش پایانی سفر خود از مدرسه مشارکتی بانک ملی ایران واقع در روستای مرزی کانی میران شهرستان مریوان بازدید و از نزدیک درجریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و با تعدادی از دانش آموزان و والدین ایشان در این روستای محروم دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدیدها رئیس اداره امور شعب استان کردستان، معاونین و تعدادی از کارشناسان استان، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور را همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.