• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

اعطای لوح تقدیر جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بیمه “ما”

  • کد خبر : 9259
  • 26 بهمن 1399 - 10:24
اعطای لوح تقدیر جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بیمه “ما”

شرکت سهامی بیمه “ما” در پنجمین کنفرانس ملی “فرهنگ ‌سازمانی با رویکرد مدیریت در شرایط بحران” موفق به دریافت جایزه مسئولیت ‌اجتماعی مدیریت شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، پنجمین کنفرانس ملی “فرهنگ ‌سازمانی با رویکرد مدیریت در شرایط بحران” توسط انجمن مدیریت ایران و با حضور رئیس انجمن و جمعی از استادان، کارشناسان، دانشجویان و فعالان حوزه فرهنگ سازمانی در تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه سال جاری، در دانشگاه خاتم برگزار  و جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت و لوح تقدیر کنفرانس ملی فرهنگ ‌سازمانی  به بیمه “ما”  اعطا شد.

بر اساس این گزارش، جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به پاس اتخاذ تدابیر اندیشمندانه در راستای ایفای تعهدات، اقدامات انسان دوستانه و عملکرد مناسب در زمینه مسئولیت های اجتماعی و همچنین تلاش­های شبانه روزی پرسنل و بالغ بر ۳۰۰۰ نماینده در راستای  عمل به استراتژی های تبیین شده و مدیریت بحران در زمان شیوع کووید ۱۹ به دکتر بهاری فر مدیر عامل شرکت اعطا شد.

گفتنی است ارتقای توانمندی رهبری و مدیریت بحران، شناسایی پدیده های بحرانی و مدیریت پیشگیرانه و ارائه تجارب جهت بحران های مشابه آینده در مسئولیت های اجتماعی از اهداف این کنفرانس دو روزه بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.