• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اعطای تندیس زرین جایزه مدیریت مالی به بانک تجارت

  • کد خبر : 9596
  • 01 اسفند 1399 - 14:44
اعطای تندیس زرین جایزه مدیریت مالی به بانک تجارت

تندیس زرین و لوح تقدیر یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت اعطا شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک تجارت، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد.

معمارنژاد معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی در سخنرانی خود در این همایش به موضوع «فراگیری مالی» و نقش دسترسی به خدمات مالی در کاهش فقر، افزایش رفاه جامعه، حمایت از توسعه پایدار و اقتصاد اشتغال‌زا پرداخت. وی افزود: فراگیری مالی به معنای دسترسی و استفاده از محصولات و خدمات مالی رسمی با کیفیت و مقرون به صرفه توسط همه گروه‌های جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی به مبحث تحول دیجیتال به ویژه در بانک‌ها پرداخت و گفت: از منظر تحول دیجیتال، بنگاه باید به جای نگاه از درون به بیرون، نگاه از بیرون به درون داشته و محصولات تولید شده باید مبتنی بر نیاز مشتری باشد تا مشتری را به لذت و رضایت استفاده از آن محصول برساند.

در این مراسم همچنین پیام ویژه دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط انوری دبیر این همایش قرائت شد.

در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با اعلام نتایج ارزیابی‌ها توسط کمیته داوران، «بانک تجارت» با توجه به شفافیت مالی بار دیگر حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌های حائز رتبه بصورت سالانه ارائه می‌شود و در این دوره تنها چهار بنگاه اقتصادی موفق به کسب این جایزه شدند.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می‌شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

بانک تجارت در ۷ دوره از یازده دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق به دریافت تندیس شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.