• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

اعتماد سازمان های بزرگ به بیمه سینا

  • کد خبر : 69076
  • 19 اردیبهشت 1402 - 15:38
اعتماد سازمان های بزرگ به بیمه سینا

خدمات بیمه ای کارکنان و بازنشستگان کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیمه سینا سپرد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ در سال جاری هدف‌گذاری بیمه سینا بر توسعه و گسترش خدمات بیمه‌ای متنوع به بیمه‌گزاران عمده، سازمان ها و نهادهای مهم کشور قرار داده شده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و کیفیت خدمات ارائه شده در کنار برنامه‌ریزی مدون و گستردگی سبد محصولات، ضمن حفظ سازمان‌ها و نهادهای مهم از جمله گروه مپنا، صنعت آب و برق کشور (وزارت نیرو)، بانک کشاورزی، بانک سینا، صنایع پتروشیمی، دانشگاه علوم پزشکی و غیره، جذب اعتماد نهادهای بزرگی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) را جلب و چتر خدمات بیمه‌ای بیمه سینا را گسترده‌تر کرده است.

این گزارش می افزاید، کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حمایتی کشور که به منظور حمایت و رسیدگی به محرومان و مستضعفان در اقصی نقاط کشور و خودکفا نمودن آنان‌ تاسیس شده است؛ در سال جاری با انعقاد قراردادی، خدمات بیمه ای کارکنان و بازنشستگان خود را به بیمه سینا سپرد.

تمامی خدمات بیمه‌ای مورد نیاز کمیته امداد امام خمینی (ره) اعم از بیمه‌های مسئولیت، آتش سوزی، درمان تکمیلی، عمر و حادثه کارکنان در سراسر کشور در این قرارداد تجمیع شده و بیمه سینا زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات بیمه‌ای را از طریق شعب خود در سراسر کشور فراهم کرده است .

گفتنی است، امکان صدور معرفی نامه آنلاین در مراکز درمانی طرف قرارداد، ارسال مدارک درمان به صورت الکترونیکی، پاسخگویی در لحظه از طریق شعب و مرکز ارتباط مشتریان با شماره ۲۸۰۷-۰۲۱ از جمله امتیازات خدمات بیمه سینا به بیمه‌گزاران این نهاد حمایتی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.