• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

استان‌های معین برای رفع آب‌گرفتگی در خوزستان کجا هستند؟

  • کد خبر : 24083
  • 21 شهریور 1400 - 11:36
استان‌های معین برای رفع آب‌گرفتگی در خوزستان کجا هستند؟

اهواز- رئیس شورای شهر اهواز گفت: استان‌های معینی که برای لایروبی استان خوزستان قرار بوده بیایند، امروز کجا هستند و چه کاری را تا قبل از این انجام دادند؟

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش محمودی عصر امروز شنبه در نشست بررسی پروژه‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی خوزستان اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌ها در اهواز انجام شده ولی هنوز فاضلاب بالا می‌زند؛ مثلاً خیابان سروش آب‌گرفتگی به یک نقطه‌ای رسیده که انگار کار لازم ایجاد نشده و در عمل آن اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: روز گذشته منطقه نورآباد بودم و دیدم که مردم در فاضلاب زندگی می‌کردند و سوالم این است که چرا کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد تا مشکلات حل شوند.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری داریم، عنوان کرد: اوضاع را خوب نمی‌بینیم و اگر شهرداری و آبفا واقعاً کار کردند باید آن را گزارش بدهند؛ مثلاً خیابان ۹ کیانپارس فاضلاب وسط خیابان جاری شده است.

محمودی گفت: ۴۰۰ نقطه ثبت شده بالازدگی فاضلاب در اهواز وجود دارد و این در حالی است که خود آبفا عنوان می‌کند که ۸۰۰ نقطه است.

وی افزود: اگر کارهایی را که قرار بوده انجام شود، انجام می‌دادند بی‌شک اوضاع شهر این‌طور نبود زیرا لایروبی به‌طور دستی سنتی انجام می‌شود اما چون انسداد و ریزش وجود دارد، این امر حل‌کننده مشکلات نیست.

رئیس شورای شهر اهواز با عنوان اینکه مردم قطعاً در این بارندگی دچار مشکلات می‌شوند، گفت: استان‌های معینی که برای لایروبی استان خوزستان قرار بوده بیایند، امروز کجا هستند و چه کاری را تا قبل از این انجام دادند؟

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.