• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور شاهد و ایثارگر تجلیل شد

  • کد خبر : 29232
  • 18 آبان 1400 - 15:57
از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور شاهد و ایثارگر تجلیل شد

با حمایت بانک دی از ۱۳ فرزند شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در مراسمی با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس و برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، ششمین همایش سراسری تجلیل از حائزین رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری شاهد و ایثارگر، بدون احتساب سهیمه، برگزار شد.
در این مراسم سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک موفقیت فرزندان شاهد و ایثارگر در کنکور سراسری، بر لزوم حمایت همه جانبه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران تأکید کرد و گفت: در تمامی دنیا برای خانواده‌های سربازان و فرماندهان نظامی کشته شده در جنگ امتیازات ویژه‌ای قائل می‌شوند تا جامعه دین خود را به فداکاری‌ها و رشادت‌های قهرمانان خود ادا کند.
وی افزود: در کشور ما نیز با تیزبینی و درایت امام خمینی(ره) توجه ویژه به خانواده معزز شهدا و فرزندان آن‌ها در قالب تأسیس بنیاد شهید، تأسیس مدارس شاهد و برنامه‌ریزی برای پیشرفت این عزیزان عملیاتی شد.
قاضی‌زاده هاشمی پیوند تعهد و تخصص را مهم‌ترین وجه نگاه استراتژیک امام خمینی در توجه ویژه به خانواده معزز شاهد و ایثارگر دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه فکری امام راحل این بود که آینده مملکت را باید به کسانی سپرد که در تنگناها و بحران‌هایی مانند جنگ هشت ساله جان خود را برای حفظ کیان مملکت ایثار کردند و بی‌شک اینان و فرزندان برآمده از این فرهنگ می‌توانند با تربیت و رسیدگی صحیح به مدیران متعهد و متخصص انقلاب تبدیل شوند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتن نگاه راهبردی به فرهنگ ایثار و شهادت را یک ضرورت اساسی برای نیاز امروز جامعه دانست و گفت: پرورش متخصصان متعهد یک موضوع راهبردی برای کشور است که باید بر مبنای این نگاه مسائل سهیمه‌های خانواده شاهد، مدارس شاهد و برنامه‌های مرتبط با جامعه هدف بازنگری شود.
گفتنی است به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، مراسم تجلیل از برگزیدگان شاهد و ایثارگر کنکور سراسری، همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران برخی از استان‌های کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.