• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ارسال کمک های بانک ملی ایران به مردم زلزله زده خوی

  • کد خبر : 64930
  • 01 اسفند 1401 - 15:59
ارسال کمک های بانک ملی ایران به مردم زلزله زده خوی

سرپرست بانک ملی ایران دستور استفاده از همه امکانات این بانک برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله در شهرستان خوی را صادر کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی وقوع زلزله در شهرستان خوی و مناطق اطراف در استان آذربایجان غربی و وارد شدن خسارت به ساکنان منطقه، بانک ملی ایران به منظور همدلی با مردم آسیب دیده، حمایت و مساعدت به آسیب دیدگان ناشی از زلزله، با اهدای کمک های غیر نقدی به یاری مردم منطقه شتافت.

در این راستا، سید مجتبی قدسی رییس اداره کل روابط عمومی بانک با همراهی داود رحیمی رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی و فرهاد تقوامنش عضو هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، از روند آماده سازی کمک های غیر نقدی در شرکت مذکور بازدید کردند.

لازم به ذکر است، کمک های گروه توسعه صنایع بهشهر که شامل اقلام مواد غذایی و بهداشتی بود، به قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مستقر در شهرستان خوی تحویل شد.

بازدید از شعب بانک در مناطق آسیب دیده

همچنین معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک به همراه رییس اداره کل روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در بازدید از واحدهای مناطق زلزله زده خوی و فیرورق در جریان کمک رسانی ها و اقدامات انجام شده قرار گرفته و از نزدیک مسائل و مشکلات همکاران و شعب مناطق آسیب دیده را بررسی کردند.

محمد نور آزادی از شعب واقع شده در مناطق خسارت دیده از زلزله، واحدهای فیرورق (امام زاده، کشاورز، ولیعصر و مرکزی) شهر خوی در استان آذربایجان غربی و همچنین محل اسکان همکاران در شعبه جلفا از توابع آذربایجان شرقی بازدید و به منظور رفع مشکلات و بهبود وضعیت موجود با همکاران واحدهای یاد شده دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال دارو به زلزله زدگان شهرستان خوی

شرکت سرمایه گذاری شفا دارو، دومین هلدینگ دارویی کشور و از شرکت های هلدینگ تحت پوشش بانک ملی ایران نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همدردی با زلزله زدگان خوی مقادیر زیادی انواع داروی او تی سی و داروهای عمومی از طریق هلال احمر و تیم درمانی مستقر در خوی توزیع کرد.

گفتنی است، شرکت سرمایه گذاری شفا دارو دارای پنج شرکت است که در زمینه تولید داروهای انسانی و پخش سراسری دارو در کشور فعالیت می کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.