• امروز : جمعه - ۲۳ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه سامان حامی دوازدهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور انتصاب مدیری دیگر در بیمه ایران از میان کارکنان بانک سینا با هدف رونق اشتغال و ایجاد درآمد پایدار از شرکت‌های تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند پاسخگویی برخط مدیران بانک ملت به سوالات سهامداران به‌پرداخت ملت؛ بزرگ‌ترین میزبان تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی ، ابزار پذیرش موبایلی و پرداخت قبض و خرید شارژ به حساب‌ بانک دی در «طرح فروش محصولات جدید ایران‌خودرو» ثبت‌نام کنید حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه بیمارستان‌سازی با توسعه خدمات «دکترلند» به کادر درمان بهبود شاخص‌های عملکردی بانک صادرات ایران به نفع سهامداران شرکت در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک آینده اعطای لوح تقدیر مدیر برگزیده جهادی کشور به مدیرعامل بیمه ایران اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۲۱ و ۲۲ آذر ‏۱۴۰۳

2

ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می‌پذیرد

  • کد خبر : 671
  • 26 مهر 1399 - 12:32
ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می‌پذیرد

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ارزیابی واحدهای ستادی و صف بانک را در راستای ارتقای کارآمدی عنوان نمود.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ایرج شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان البرز اظهار داشت: تحقق شاخص‌های مطلوب مالی و بانکی درگرو انجام صحیح عملیات بانکی، بازاریابی اصولی، تعامل دوجانبه با مشتریان امکان‌پذیر است.

وی افزود: هر موسسه مالی برای ادامه فعالیت به‌صورت اثربخش، نیازمند ارتقای سطح کارآمدی و بهره‌وری است و کلیه واحدهای استانی و شعب، سهم مشخصی در ایجاد کارنامه مثبت مالی بانک در بازه‌های زمانی گوناگون دارند.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: نظام برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک، با آگاهی از تکالیف ملی، وضعیت شعب، مزیت منطقه‌ای، سابقه فعالیت‌ها، محصولات بانک و ابزارهای در اختیار واحدهای استانی و شعب، شاخص‌ها را در سطوح مختلف هدف‌گذاری نموده و به واحدهای استانی و شعب ابلاغ نموده‌اند.

شیخ‌زاده تصریح نمود: میزان تکالیف مشخص‌شده برای واحدهای استانی و شعب در تحقق مطلوب شاخص‌های تسهیلات پرداختی، تجهیز منابع، صدور ضمانت‌نامه و سایر شاخص‌ها نشان‌دهنده حداکثر هدف مورد انتظار نیست و درصورتی‌که همکاران شعب با آگاهی از ظرفیت‌های موجود در منطقه جغرافیایی تحت پوشش، زمینه‌ساز عملکردی فراتر از اهداف برنامه را فراهم نمایند، اقدام مهمی در راستای ارتقای سیستم برنامه و عملکرد بانک به اجرا درآورده‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم ابتکار و خلاقیت همکاران در ارائه پیشنهادهای کارآمد به مشتریان حقیقی و حقوقی گفت: ارکان بازاریابی و اعتباری بانک در واحدهای ستادی و صف با ارائه گزینه‌های متنوع به مشتریان می‌توانند در تأمین نیاز واحدهای اقتصادی و همچنین ارتقای سطح عملیات بانکی واحد خود کوشا باشند.

امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک ضمن تبیین نحوه عملکرد استان البرز در نیمه ابتدایی سال جاری گفت: تسهیلات پرداختی استان طی این دوره بالغ‌بر ۳۷۰۰ میلیارد ریال و ارزش ضمانت‌نامه صادره نیز ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

علی غیاثی مدیر شعب استان البرز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده گفت: برنامه ابلاغی به استان البرز تکلیف مهمی را به همکاران استان برای تحقق سهم بسزایی از موفقیت بانک مشخص نموده است و امید است با توجه به برخی کمبودها، با تلاش همکاران نتیجه مطلوبی در پایان سال جاری در استان به وقوع بپیوندد.

گفتنی است در این جلسه معاونین استان و همچنین روسای برخی شعب منتخب مطالبی را در خصوص مشکلات و ارائه راهکارها مطرح نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.